דיגיטל וטק

אפל חושפת מחשב חדש: זה השדרוג בביצועים ובעיצוב

אפל חושפת את ה-iMac המעודכן עם שבב ה-M4 המתקדם ומספר צבעים חדשים. עם שיפורים בביצועים, זיכרון מורחב ואביזרי USB-C חדשים – האם זהו המחשב שיעשה את ההבדל?
רפאל בן זקרי | 
M4 iMac (צילום אפל)
אפל הכריזה על עדכון למחשב ה-iMac שלה עם שבב ה-M4 החדש וסט צבעים מרענן. ה-iMac המעודכן, שנחשף הערב, מצויד בשבב M4 בעל מעבד 8 ליבות ו-GPU של עד 10 ליבות.
בגרסה החדשה, האביזרים הנלווים מגיעים עם חיבור USB-C להטענה במקום חיבור Lightning. המסך בגודל 24 אינץ' ובאיכות 4.5K נשאר זהה לדגם הקודם, אך כעת מוצעת אופציה לזכוכית ננו-טקסטורה, המפחיתה השתקפויות והבזקים. בנוסף, זיכרון ה-RAM הבסיסי הוגדל ל-16GB, עם אפשרות להרחבה עד 32GB, והשדרוג כולל מצלמת רשת ברזולוציה של 12 מגה פיקסל. המחשב כולל גם את Apple Intelligence, עם תכונות כתיבה ועריכה מבוססות בינה מלאכותית וגרסה מחודשת של Siri.
ההשקה מגיעה כשנה לאחר השקת ה-iMac עם שבב ה-M3, שהיווה שינוי עיקרי בדגם הקודם לאחר שינוי עיצוב משמעותי ב-2021. שבב ה-M4, שהושק לראשונה עם דגמי ה-iPad Pro החדשים במאי, בנוי בטכנולוגיית 3 ננו-מטר דור שני.
ניתן לבצע הזמנה מוקדמת ל-iMac כבר היום, והוא יתחיל להימכר ב-8 בנובמבר. המחשב זמין בשבעה צבעים: ירוק, צהוב, כתום, ורוד, סגול, כחול וכסוף. דגם הכניסה נמכר ב-$1,299 וכולל שני חיבורי USB-C, בעוד שהדגם המתקדם יותר מתחיל ב-$1,499 וכולל ארבעה חיבורי USB-C.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה