דיגיטל וטק

אפל מקדימה את ההשקה: אלו תכונות ה-AI שכבר הגיעו למשתמשים

למרות ההבטחה להפצה הדרגתית, משתמשים רבים הופתעו לקבל גישה מוקדמת לתכונות ה-AI החדשות של אפל, Genmoji ו-Image Playground. האם זה רק הצעד הראשון בדרך להשקה רחבה של התכונות שכולם חיכו להן?
רפאל בן זקרי | 
Apple Intelligence (צילום Shutterstock)
אפל השיקה את גרסת iOS 18.2, הכוללת את התמיכה ב-ChatGPT, Image Playground, Image Wand ותכונת Genmoji ליצירת דמויות מותאמות אישית באמצעות בינה מלאכותית. תכונות יצירת התמונה החדשות עוררו עניין רב, אך הצריכו הצטרפות לרשימת המתנה שהותירה רבים ללא גישה לפונקציות המתקדמות. בעוד חלק קטן מהמשתמשים קיבלו גישה במהרה, מרביתם המתינו בינתיים ללא אפשרות להתנסות בתכונות החדשות.
אולם השבוע, בעקבות ההשקה, דווח על גל משתמשים שקיבלו לפתע גישה לתכונות Genmoji ו-Image Playground. בהודעה ששלחה אפל למפתחים, היא הבהירה שההפצה תתרחש "בשבועות הקרובים", אך בהתאם לדיווחים רבים ברשתות החברתיות, ניכר שהתהליך מתבצע מהר מהצפוי. משתמשים רבים מציינים שקיבלו גישה לפונקציות השונות במהלך היממה האחרונה.
אפל מדגישה את מחויבותה לעקרונות של בינה מלאכותית אחראית כחלק מהפיתוחים החדשים. החברה נוקטת אמצעי זהירות כדי למנוע שימוש לרעה או תוצאות בלתי צפויות בכלים המונעים בינה מלאכותית, כולל תכונות יצירת התמונה שבגרסת iOS 18.2. אפל הצהירה כי היא בוחנת כל שלב בתהליך, כולל עיצוב, אימון מודלים והערכת איכות, כדי לוודא שהתכונות עומדות בסטנדרטים גבוהים ושימוש בטוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה