דיגיטל וטק

אפל מציעה פרס: מיליון דולר למי שיעמוד באתגר הזה

אפל חושפת אתגר חדש לחוקרי אבטחה, ומציעה פרסים ענקיים למי שימצא פרצות במערכת שמפעילה את הבינה המלאכותית המתקדמת שלה. האם יש משהו מתחת לפני השטח שהחוקרים יגלו?
רפאל בן זקרי | 
אפל אוסקר (צילום freepik)
אפל הכריזה על הרחבת תכנית ה-Bug Bounty שלה, ומזמינה חוקרי אבטחה לבדוק את מערכת ה-Private Cloud Compute שמפעילה חלקים מהתכונות של פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence. החברה, שמתהדרת בהבטחת הפרטיות שלה, מקווה להבטיח שגם הבקשות שמועברות לשרתי ה-PCC שלה מאובטחות ואינן מסכנות את פרטיות המשתמשים.
Bug Bounty הוא תכנית המיועדת לאתר בעיות אבטחה בעזרת חוקרים חיצוניים, שמקבלים פרסים כספיים בהתאם לחומרת הפגיעות שנמצאה. כך, אפל מבקשת לוודא שהשרתים והמערכות שלה עומדים בסטנדרטים הגבוהים שהיא מציבה בתחום הפרטיות והאבטחה.
לשם כך, אפל פתחה תכנית הכוללת מדריך אבטחה מפורט, סביבה וירטואלית למחקר אבטחה למחשבי Mac עם שבב Apple Silicon, וקוד מקור של מרכיבים חשובים. החוקרים שיצליחו לגלות פגיעויות במערכת יוכלו לזכות בפרסים כספיים הנעים בין 50,000 ל-1,000,000 דולר, בהתאם לחומרת הפרצה.
התכונות הראשונות של Apple Intelligence יושקו עם iOS 18.1 בימים הקרובים, בעוד שתכונות מתקדמות נוספות, כמו Genmoji ושילוב עם ChatGPT, צפויות להופיע בגרסת iOS 18.2.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה