דיגיטל וטק

Cloud Rewind: פתרון מהפכני לשחזור מהיר לאחר מתקפות סייבר

קומוולט מציגה את Cloud Rewind, פתרון חדשני לשחזור מהיר של יישומים מבוזרים בענן לאחר מתקפות סייבר. הפתרון מספק לארגונים כלים להתאוששות תוך דקות, ובכך מחזק את חוסן הסייבר שלהם
מערכת ice | 
מתקפת סייבר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קומוולט, ספקית מובילה בתחום פתרונות חוסן סייבר והגנה על נתונים, הכריזה על Cloud Rewind, פתרון חדשני שישנה את האופן שבו ארגונים מתאוששים לאחר מתקפות סייבר. הפתרון, כחלק מפלטפורמת Commvault Cloud, מאפשר שחזור מהיר של יישומים מבוזרים מבוססי ענן, ומסייע לארגונים לחזור לפעולה תוך דקות ספורות לאחר הפסקת שירותים או מתקפות כופר.
Cloud Rewind מציע גישה ייחודית שמפשטת את תהליך ההתאוששות מאירועי סייבר. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, הוא מאפשר שחזור אוטומטי של כל יישומי הענן ותשתיות הנתונים הנדרשות, בדומה לפתרון “מכונת זמן”. הפתרון מתבסס על יכולות Appranix, שנרכשה על ידי קומוולט, וכולל מיפוי של כלל רכיבי הענן, מה שמסייע להציג את הנכסים הזקוקים להגנה.
המערכת תומכת בפלטפורמות ענן ציבורי ופרטי, כגון AWS, GCP ו-Azure. רוני כפטל, דירקטור טכנולוגיות בינלאומיות בקומוולט, הסביר כי שחזור יישומי הענן הוא קריטי, וכי בממוצע, ארגון לוקח יותר משבוע לחזור לפעילות רגילה לאחר אירוע. עם Cloud Rewind, תהליך זה מתקצר משמעותית, מה שמבטיח חזרה מהירה לשגרה.
Commvault, הממוקמת בניו ג’רזי, היא חברה מובילה בתחום גיבוי נתונים והתאוששות, ומעסיקה למעלה מ-2,700 עובדים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה