דיגיטל וטק

IBM משיקה את גרניט 3.0: המהפכה הבאה בבינה מלאכותית

IBM השיקה את גרניט 3.0, מודל בינה מלאכותית מתקדם המציע ביצועים גבוהים, תמיכה בשפות רבות ויכולת לעבוד עם דאטה ארגוני. המודל מבטיח שקיפות ובטיחות, ומגיע עם מערכת אבטחה חדשנית
מערכת ice | 
חברת IBM (צילום shutterstock, freepik)
בכנס TechXchange, הכריזה IBM על השקת גרניט 3.0, המהדורה החדשה והמתקדמת של מודלי הבינה המלאכותית שלה. גרניט 3.0, שפותח במעבדות המחקר של IBM, מציע ביצועים שיכולים להתחרות במודלי שפה דומים בגודלם, עם דגש על שקיפות ובטיחות. המודל זמין בגרסאות של 8 מיליארד ו-2 מיליארד פרמטרים, והוא מציע יכולות מרשימות במשימות כמו סיווג, סיכום, יצירת תוכן ואיחזור מידע, תוך תמיכה ב-12 שפות טבעיות ו-116 שפות תכנות.
אחת מהתכונות החשובות של גרניט 3.0 היא היכולת שלו להתאמן על דאטה ארגוני, מה שמאפשר לעסקים להשיג ביצועים גבוהים בעזרת נתונים ייחודיים להם. כך, בעזרת שיטות חדשניות שפותחו ב-IBM, עסקים יכולים להפעיל את המודל ביעילות ובמחיר נמוך יותר לעומת מודלים גדולים יותר.
בנוסף, IBM מעניקה למשתמשים הגנה מפני תביעות בגין הפרת זכויות יוצרים על תכנים מקוריים, כך שהשימוש במודלים נעשה ללא חשש. כמו כן, הושק Granite Guardian 3.0, מערכת אבטחה מתקדמת המציעה יכולות לזיהוי סיכונים ונזקים, כולל בדיקות לזיהוי הטיות חברתיות.
מודלי גרניט 3.0 זמינים להורדה ולשימוש מסחרי בפלטפורמת watsonx של IBM ובשותפות עם NVIDIA ו-Google Cloud.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה