דיגיטל וטק

וואטסאפ בשדרוג משמעותי לאייפון: אלו הפיצ'רים החדשים שתקבלו

עם ווידג'ט חדש לגישה מהירה ושיפורים למצלמה, וואטסאפ משדרגת את חוויית השימוש למשתמשי אייפון. איך התכונות החדשות ישפיעו על השימוש היומיומי, ומתי יהיו זמינות באייפון שלכם?
רפאל בן זקרי | 
וואטסאפ (צילום Shutterstock)
אפליקציית המסרים המידיים וואטסאפ, אחת מאפליקציות ההודעות הפופולריות ביותר בעולם, ממשיכה לשדרג את חוויית השימוש שלה עם עדכונים חדשים למכשירי iOS. בעדכונים האחרונים, האפליקציה מתמקדת בשיפור הנגישות והפונקציונליות, עם תוספות שמקלות על המשתמשים לגשת לשיחות, להשתמש במצלמה ולשתף תוכן במהירות.
בגרסה החדשה ששחררה מטא למכשירי האייפון, נוסף ווידג'ט חדש המאפשר גישה מהירה לשיחות ישירות ממסך הבית. משתמשים יכולים לבחור לצפות בצ'אטים מועדפים, אחרונים, מוצמדים או עם אנשי קשר שמדברים איתם לעיתים קרובות, ולפתוח אותם בנוחות בלחיצה אחת.
בנוסף לכך, העדכון החדש לווטסאפ עבור האייפון כולל שיפורים למצלמה המובנית בוואטסאפ, עם אפשרות לשנות זום בין 0.5x ל-3x. יש גם תוספת חדשה להודעות הסטטוס, המאפשרת למשתמשים לתייג חברים באמצעות כפתור ה-@ בקלות.
העדכונים האלה מתגלגלים בהדרגה למשתמשים במהלך השבועות הקרובים, ומציעים שיפורים שיעזרו להפוך את השימוש היומיומי באפליקציה למהיר ונגיש יותר. העדכון הנוכחי מצטרף למגמה הולכת וגוברת של אפליקציות שמוסיפות כלים אינטואיטיביים ומותאמים אישית, שנועדו להפוך את השימוש היומיומי ליעיל יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה