דיגיטל וטק

סמסונג בשדרוג לאפליקציית הבריאות: זו השותפה הישראלית

עדכון חדש ל-Samsung Health מביא שיפורים במעקב אחרי מזון, ניהול תרופות וגישה לרשומות רפואיות. איך התכונות החדשות ישפיעו על ניהול הבריאות שלכם, ולאילו מדינות הן מגיעות קודם, והאם ישראל ברשימה?
רפאל בן זקרי | 
סמסונג גלקסי A73 (צילום Shutterstock)
סמסונג השיקה עדכון חדש לאפליקציית הבריאות שלה, Samsung Health, הכולל שלוש תכונות חדשות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש. בין השיפורים ניתן למצוא יכולות מתקדמות למעקב אחרי מזון, ניהול תרופות ואפשרות גישה לרשומות רפואיות.
התכונה הראשונה היא סריקת ברקוד שמאפשרת למשתמשים לסרוק מוצרים ולהזין את פרטי המזון כמו שם המוצר, קלוריות וערכים תזונתיים, בשיתוף עם האפליקציה fatsecret. תכונה זו תהיה זמינה במדינות כמו ארה"ב, גרמניה וצרפת, ותתרחב למדינות נוספות בעתיד.
שיפור נוסף הוא בניהול התרופות, כאשר כעת ניתן לסרוק תרופות באמצעות המצלמה של הטלפון ולהוסיף אותן לרשימת התרופות באפליקציה. הפיצ'ר מאפשר מעקב אחר המינון והזמן המדויק לנטילת התרופות. תכונה זו זמינה כעת בהודו ובדרום קוריאה, שם האפליקציה מספקת גם אזהרות רפואיות על סמך נתוני תרופות מקומיים.
תכונה חדשה של רשומות רפואיות מאפשרת למשתמשים למשוך את הנתונים הרפואיים שלהם מבתי חולים ומרכזים רפואיים. סמסונג יצרה שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתחום רשומות רפואיות בארה"ב כמו b.well Connected Health. עם העדכונים החדשים הללו, אפליקציית Samsung Health מתבססת כפלטפורמה כוללת לניהול בריאות, המשלבת מעקב אחר מזון, תרופות, רשומות רפואיות ועוד.
בנוסף לשדרוגים, Water.io הישראלית הודיעה על שיתוף פעולה משמעותי עם סמסונג, שבמסגרתו שולבו פלטפורמת השתייה החכמה והבקבוק החכם של החברה עם  אפליקציית Health. המהלך כולל אינטגרציה מתקדמת שמאפשרת למשתמשים לעקוב אחר צריכת המים שלהם דרך האפליקציה במכשירים כמו טלפונים חכמים ושעונים חכמים, כולל ה-Galaxy Watch.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה