דיגיטל וטק

טבעות חכמות מול שעונים חכמים: מה באמת מדויק יותר?

ב-Android Central ערכו השוואה האם טבעות חכמות יכולות להתחרות בשעונים חכמים במדידת קצב הלב בזמן אימונים. למרות דיוק יחסי בנתוני בריאות פסיביים, באימונים אינטנסיביים הפערים בין הטבעות לשעונים נחשפו. מי דייקו יותר? התשובה תפתיע אתכם

רפאל בן זקרי | 
Watch 7 Series Galaxy Ring (צילום Samsung)
בשנה האחרונה, נראה שטבעות חכמות הן הפריט הלביש החם הבא, וזה שאולי יחליף את השעונים החכמים בעתיד, או לפחות יחיה לצידם בהרמוניה. כעת, מייקל היקס מ-Android Central ערך השוואה מעניינת בין דיוק מדידת קצב הלב של טבעות חכמות כאלו לעומת שעונים חכמים. במסגרת הבדיקה, נבחנו טבעות מחברות כמו Oura, Samsung, Amazfit, Ultrahuman ו-RingConn מול שעונים חכמים שנחשבים מדויקים מאוד במדידה זו. המטרה הייתה לבחון עד כמה הטבעות החכמות יכולות להתחרות בשעונים חכמים בנתוני כושר בזמן אמת.
היקס מצא כי בעוד שרוב הטבעות החכמות מספקות נתוני בריאות פסיביים טובים, הן מתקשות לעקוב במדויק אחר קצב הלב באימונים אינטנסיביים. לדוגמה, טבעת Amazfit Helio הצליחה לספק נתונים מדויקים יחסית לשעונים, אך טבעות אחרות כמו Oura ו-RingConn הפגינו סטיות ניכרות במיוחד כאשר קצב הלב עלה. אחת המסקנות היא שהאופן שבו הטבעת מונחת על האצבע משפיע רבות על הדיוק, וכי טבעות שאינן יושבות בצורה מדויקת על האצבע עלולות לתת נתונים לא אמינים.
עוד עלה מהבדיקה שטבעות חכמות מציעות יתרונות באיסוף נתוני בריאות יומיומיים, אך בכל הנוגע לאימוני כושר אינטנסיביים, הן עדיין לא מתקרבות לדיוק של שעונים חכמים. עם זאת, היקס מציין כי למרות הפערים, ישנן טבעות שמספקות דיוק מספק עבור המשתמש הממוצע שלא מחפש דיוק מושלם באימונים. כך, בשלב הזה טבעות חכמות יתאימו יותר לניטור בריאותי פסיבי כמו מעקב אחר שינה ובריאות הלב, בעוד ששימוש בשעון חכם עדיין יהיה הבחירה המועדפת לאימונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה