דיגיטל וטק

אפל מציגה: זה השדרוג שיגיע לאפל מיוזיק

אפל משיקה תכונה שתאפשר לאמנים ולמעריצים חיבור חדש סביב המוזיקה. איך הכלי הזה עשוי להשפיע על הדרך שבה אנו מתכוננים להופעות, ומה בדיוק הוא מציע? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
אפל מיוזיק (צילום shutterstock/ nikkimeel, פלאש 90)
אפל ממשיכה להרחיב את האופציות עבור אמנים, והפעם מוסיפה תכונה חדשה בשירות הסטרימינג אפל מיוזיק שמאפשרת לאמנים ליצור פלייליסטים מותאמים אישית של רשימות השירים מההופעות שלהם. התכונה החדשה נועדה לחזק את הקשר בין אמנים למעריצים, בכך שהיא מאפשרת למעריצים לחוות מחדש את ההופעות האהובות עליהם או להתכונן להופעות קרובות, כל זאת באמצעות פלייליסט רשמי שמפורסם ישירות בדפי האמן באפל מיוזיק ובפלטפורמות נוספות כמו שזאם ומפות אפל.
האמנים יכולים להפוך את רשימת השירים מההופעה לפלייליסט בקלות דרך חשבון ה-Apple Music for Artists, ולשתף אותו עם מעריציהם. בנוסף, אמנים שמשתמשים בפלטפורמת Bandsintown לעדכון תאריכי ההופעות שלהם ימצאו את התהליך קל ומהיר יותר, שכן רשימות השירים שלהם יתעדכנו אוטומטית בהתאם להופעות הקרובות. רשימות השירים יופיעו גם בחיפוש Spotlight ויוכלו לקדם את תאריכי הסיבוב ההופעות של האמנים.
התכונה החדשה מעניקה לאמנים שליטה רבה יותר על אופן הפרסום והקידום של ההופעות שלהם. כעת, מעבר לפלייליסטים המותאמים אישית שנוצרו על ידי צוות העריכה של אפל מיוזיק, אמנים יכולים להציג רשימות שירים מהופעותיהם כדי לחזק את הקשר עם המעריצים ולמשוך תשומת לב להופעות הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה