TOP 5

אפל מיוזיק קבעו: זה האלבום הטוב בכל הזמנים

אפל מיוזיק פרסמה את רשימת 100 האלבומים הטובים בכל הזמנים לפי דעתם, הבחירות השאירו את המאזינים בהלם, אמנים כמו פרינס, מייקל ג'קסון ופרנק אושן הגיעו לרשימה, אך מי הגיע למקום הראשון?
מערכת ice |  3
האזנה (צילום unsplash)
אפל מיוזיק היא אולי הפלטפורמה הפופולארית ביותר בעולם לשמיעת מוזיקה, יחד עם ספוטיפיי. במהלך השבועיים האחרונים, הם יצאו ביוזמה והכריזו על דירוג 100 האלבומים הטובים בכל הזמנים על פי דעתם כארש בכל יום פרסמו חלקים מהרשימה, עד שאתמול, (רביעי) שחררו את הרשימה במלואה. 
ברשימה תוכלו למצוא אלבומים איכותיים של מגוון עולמות המוזיקה עם אגדות כמו נירוואנה, פינק פלויד, ניל יאנג, פרינס ומייקל ג'קסון, עד לדור העכשווי כמו דרייק, בילי אייליש, טיילור סוויפט וטראביס סקוט. אילו אלבומים הגיעו לטופ 5 ברשימה?

5. Blonde - Frank Ocean אלבומו הקלאסי של אמן האר אנד בי האהוב והמוכשר, יש היגידו שזה האלבום הטוב של העשור האחרון. האלבום מוגדר כ"אלבום המושלם לאחר פרידה" והוא מציג מוזיקה פנומנלית עם הפקה ייחודית וכמובן ווקאליות מושלמת של פרנק עם מילים מרגשות. לצערנו, האלבום יצא ב-2016 ומאז פרנק לא הוציא אף פרויקט חדש, הוא אחד מהקולות שהמעריצים הכי משתוקקים אליהם בעולם כרגע.
4. Purple Rain - Prince: פרינס נחשב לאחד מגדולי אמני המוזיקה בכל הזמנים, ובאלבום הזה הוא מוכיח למה, האלבום שימש גם כפסקול לסרט "פרפל ריין". האלבום גילה לעולם שפרינס הוא הרבה יותר מגימיק, הוא מוזיקאי מחונן ומוכשר, מולטי-אינסטרומנטאליסט וגיטריסט בחסד עליון.
3. Abby Road - The Beatles: אי אפשר באמת לעשות כזו רשימה בלי אלבום של הביטלס, שבאלבומם הקלאסי ביותר שכולל את הלהיטים הגדולים ביותר שלהם כמו "Here Comes The Sun" ואת "Come Together".
2. Thriller - Michael Jackson:  האלבום המוצלח ביותר של אגדת המוזיקה מייקל ג'קסון, ט'רילר, כולל את להיטיו הגדולים ביותר כמו "Billie Jean" ואת "Beat It".
1. The Miseducation - Lauren Hill: אלבומה הראשון והאחרון של האגדה לורן היל. לורן היל נחשבת לאחת מזמרות האר אנד בי ולאחת הראפריות הטובות בכל הזמנים, כל זה בזכות אלבום אחד שיצא ב-1998 וכלל מגוון רחב של מוזיקה כיפית, מיוחדת, סוחפת ולהיטים ללא הפסקה. המעריצים הופתעו מהבחירה הזו בלורן היל, אך אכן מדובר באלבום נפלא.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל אחד והטעם שלו (ל"ת)
    ארז 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קשקוש
    לנון 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רשימה בדיחה.זה כמעט כמו להשוות בין כוכבי ספורט מלפני 30-50 שנה לכוכבי ההווה. האלבום הראשון בלתי מוכר לרוב חובבי המוסיקה .צריך.לבחון אלבום לפי מס' ההשמעות שלו, מכירות שלו בעולם, איך האלבום השפיע על המוסיקה באותה עת ועוד.
    סגור
  • 1.
    בלאק לייב מאטרז על סטרואידים
    בדיחה 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז 4 מתוך ה-5 הראשונים הם אלבומים של אמנים שחורים. אף אחד מהם לא אלבום מושלם. "סרג'נט פפר' או "בלונד און בלונד" למי שתוהה בכלל לא ברשימה. גם שום דבר של לאונרד כהן, לו ריד (סולו), בילי ג'ואל או פול סיימון. חנופה ב-100% לשחורים באמריקה. האלימות משתלמת, והיהודים כמו שאתם יודעים לא על הגובה כרגע. גם לא כשהם מתבוללים (עיין ערך בילי ג'ואל ופול סיימון...)
    סגור