דיגיטל וטק

מטא בגל פיטורים נוסף: אילו אפליקציות יושפעו מהמהלך?

מטא הודיעה על פיטורים במספר צוותים מרכזיים כחלק מהתאמת משאביה למטרות ארוכות טווח. בעוד שחלק מהעובדים הועברו למחלקות אחרות, אילו אפליקציות עלולות להיפגע מהמהלך?
רפאל בן זקרי |  2
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
מטא דיווחה על פיטורים במספר צוותים שונים, כחלק מהתאמת משאביה למטרות אסטרטגיות ארוכות טווח ומדיניות מיקום חדשה. דוברת מטא אישרה את השינויים והסבירה שהמהלך כולל העברת צוותים לאזורים שונים ושינוי תפקידים עבור חלק מהעובדים. במקרים בהם לא נמצא תפקיד חלופי, החברה מציעה לעובדים משרות חדשות או חבילות פיצויים.
הפיטורים השפיעו על צוותים שעבדו על פרויקטים כמו Reality Labs, אינסטגרם ו-WhatsApp. בין המפוטרים הייתה גם המהנדסת ג'יין מאנשן וונג, שהצטרפה לאינסטגרם בשנת 2023 והתפרסמה בגילוי פיצ'רים חדשים באפליקציות של מטא. בנוסף, מספר עובדים נוספים הודיעו על פיטוריהם ברשתות החברתיות, כולל עובדים שעסקו בגיוס, תפעול משפטי ועיצוב.
למרות הפיטורים, דוברת מטא הבהירה כי צוותי Threads, גיוס ותפעול משפטי לא היו חלק מהשינויים הארגוניים. חלק מהעובדים קיבלו הצעות למשרות חדשות עם חוזים חדשים, בעוד אחרים בחרו לקחת את חבילת הפיצויים.
בשנים האחרונות, מטא צמצמה משמעותית את כוח האדם שלה בעקבות גיוסים נרחבים שנעשו בתקופת המגפה. בשנת 2022 פיטרה החברה כ-13% מכוח האדם שלה, וב-2023 פיטרה עוד 10,000 עובדים וביטלה 5,000 משרות פתוחות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממש ליבי ליבי.. יותר חשוב ג׳וניורים ללא ניסיון שמובטלים (ל"ת)
    ניר 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מבחינתי?..
    שם 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטא שמטא - שתעלם מחיינו. מהיום שהיא חסמה לי את החשבון בלי שום הסבר ובלי סיבה כלשהי שאני מודע לה למרות שנים של עזרה לאחרים בפלטפורמה ועשיית רק טוב - לא סולח. מבחינתי שמדינות העולם יוציאו עליה חוזה. חא רות.
    סגור