דיגיטל וטק

אפל חוגגת עשור לשירות הפופולרי: אלו התכונות החדשות שהציגה

עם חגיגת עשור להשקת Apple Pay, אפל מציגה אפשרויות תשלום בהתקנה באמצעות שותפים חדשים, המאפשרים גמישות בתשלומים למשתמשים בארה"ב ובבריטניה. השירות ממשיך להתרחב ולשפר את חוויית התשלום, תוך שמירה על פרטיות וביטחון. בקרוב בישראל?
רפאל בן זקרי | 
אפל דמות (צילום Shutterstock)
לרגל חגיגת עשור להשקת שירות התשלומים Apple Pay, אפל מציגה תכונות חדשות ושיטות תשלום נוספות לשירות התשלומים הפופולרי שלה. מאז השקתו, השירות התרחב ל-78 שווקים ברחבי העולם, כולל ישראל, ומשמש מאות מיליוני צרכנים בעשרות מיליוני חנויות, תוך תמיכה של למעלה מ-11,000 בנקים ורשתות תשלום.
עם השקת גרסת מערכת ההפעלה iOS 18, אפל הרחיבה את אפשרויות התשלום בהתקנה עם שירותים כמו Affirm בארה"ב ו-Monzo Flex בבריטניה. בנוסף, אפל משלבת כעת את Klarna בשירות Apple Pay, ומאפשרת למשתמשים בארה"ב ובבריטניה גמישות בתשלומים בזמן ביצוע רכישות מקוונות ובאפליקציות.
בעתיד, משתמשים יוכלו לנצל אפשרויות תשלום בהתקנה גם מכרטיסי אשראי ודביט הזכאים לכך, עם תמיכה של בנקים כמו Citi ו-Synchrony בארה"ב, DBS בסינגפור ו-HSBC בבריטניה. Apple Pay ממשיכה לשפר את חוויית התשלום, תוך שימת דגש על פרטיות וביטחון משתמשיה.
שירות התשלומים של אפל הושק כאמור לפני עשור, והביא לשוק גם שירותים מתחרים כמו Samsung Pay ואחרים, של חברות שרצו גם הן להצטרף למהפכת התשלומים הדיגיטליים בנייד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה