דיגיטל וטק

גוגל סוגרת את השירות הפופולרי שלה בארצות הברית

אפליקציית התשלומים של גוגל כבר לא זמינה בארצות הברית, והמשתמשים מונחים לעבור ל-Google Wallet. הסגירה היא חלק ממדיניות רחבה של גוגל לצמצום שירותים ואפליקציות, היוצרת צורך בהרגלים חדשים עבור משתמשים שהשתמשו באפליקציה לתשלומים ישירים בין חשבונות

רפאל בן זקרי | 
גוגל מתכננת להשקיע (צילום pixabay, unsplash)
גוגל ממשיכה להרחיב את רשימת האפליקציות והשירותים שהיא סוגרת בארצות הברית, עם סגירת אפליקציית התשלום GPay. החל מ-4 ביוני, GPay כבר לא זמינה בארה"ב, ומשתמשים המנסים להתחבר לאפליקציה מקבלים הודעה המציינת כי "האפליקציה Google Pay בארה"ב כבר אינה זמינה. עדיין ניתן לבצע תשלומים באמצעות Google Wallet."
ההודעה שמקבלים המשתמשים מתייחסת לאלטרנטיבה,  Google Wallet, שהיא כעת אפליקציית התשלומים לניידים הראשית של החברה, לפחות עד שתחליט לסגור גם אותה או לשנות את מערכת שירותי התשלומים שלה.
בנוסף לסגירת GPay, גוגל גם ביטלה את אפשרות התשלומים הישירים בין משתמשים. על פי דיווח של 9to5google, המשתמשים עדיין יכולים להשתמש באתר Google Pay לצפייה והעברת היתרה לחשבון הבנק לאחר חודש יוני.
סגירת GPay היא עוד צעד במדיניות של גוגל לצמצום אפליקציות ושירותים, תוך הצעת חלופות שיאפשרו להמשיך ולבצע תשלומים באמצעות הנייד בצורה נוחה ובטוחה. השינויים הללו משפיעים בעיקר על משתמשים בעלי מספר חשבונות שהשתמשו ב-GPay לפעולות ישירות בין חשבונות. רוב המשתמשים ככל הנראה לא ירגישו בהיעדרות האפליקציה בעיקר הודות ל-Google Wallet.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה