דיגיטל וטק

לקראת ההשקה: כל הפרטים על סדרת הטאבלטים החדשה של שיאומי

סדרת הטאבלטים החדשה של שיאומי, Xiaomi Pad 7 ו-Pad 7 Pro, צפויה להביא שדרוגים משמעותיים עם מסך 11.6 אינץ' ומעבדים חזקים במיוחד. אך האם ההבדלים במהירויות הטעינה והמעבדים ישפיעו על הבחירה שלכם?
רפאל בן זקרי |  2
טאבלט שיאומי 8.7 Redmi Pad SE (צילום שיאומי)
סדרת הטאבלטים הבאה של שיאומי, Xiaomi Pad 7 ו-Pad 7 Pro, צפויה להיות מושקת בקרוב, וכעת נחשפים פרטים נוספים על המכשירים ועל השדרוגים שצפויים להגיע לסדרה החדשה. על פי הדלפה חדשה, הטאבלטים יגיעו עם מסך LCD בגודל 11.6 אינץ' וקצב רענון של 144Hz, בדומה לדגמים הקודמים, אך הפעם עם מעבדים חזקים יותר – ה-Xiaomi Pad 7 יצויד ככל הנראה במעבד Snapdragon 7 Gen 3, ואילו גרסת ה-Pro תקבל את Snapdragon 8s Gen 3.
ההדלפה גם חושפת הבדל משמעותי במהירויות הטעינה של דגמי הטאבלטים: דגם ה-Pad 7 יתמוך בטעינה במהירות של עד 45W, בעוד דגם ה-Pro יתמוך בטעינה סופר מהירה של 67W. אולם בעוד שפרטים על קיבולת הסוללה עדיין לא נחשפו, ההערכה הרווחת היא שהמכשירים יושקו יחד עם סדרת Xiaomi 15, הצפויה להיחשף גם היא בהמשך החודש.
כיום, שיאומי מציעה את ה-Pad 6S Pro כטבאלט הדגל שלה, כאשר החברה החלה כאסטרטגיה להיכנס יותר ויותר לשוק הטאבלטים עם דגמים נוספים ומשודרגים יותר, לאחר שבעבר לא פעלה מספיק בשוק שבו שולטות כרגע בעיקר אפל וסמסונג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טאבלטים מעולים
    שימי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני עם השיאומי 5 פרו הוא מעולה, אין ספק שה7 פרו תהיה פריצת דרך רצינית, מחכה לה בכיליון עיניים
    סגור
  • 1.
    מתערב על מיליון דולר!!!!
    אנצי!!!! 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה,שלא קמה חברה 1 ועושה משהו חדשני.כמו הגדלת הזכרון הפנימי ולפתח אנטי וירוס נגד האקרים!!!!
    סגור