דיגיטל וטק

שיאומי משיקה בישראל: אוזניות ושואבי אבק במחירים נגישים

שיאומי משיקה סדרות חדשות של אוזניות אלחוטיות ושואבי אבק רובוטיים בישראל, המשלבים טכנולוגיות מתקדמות וחוויית שימוש ייחודית. מה הופך את המוצרים החדשים למשתלמים ומתקדמים? כל הפרטים
רפאל בן זקרי |  1
שיאומי לוגו (צילום Shutterstock)
שיאומי משיקה בישראל באמצעות קבוצת המילטון סדרות חדשות של אוזניות אלחוטיות ושואבי אבק רובוטיים, המשלבות טכנולוגיות מתקדמות עם מחירים נגישים. ההשקה כוללת שני דגמים של אוזניות אלחוטיות פרימיום, המתאימות למגוון רחב של משתמשים, לצד שלושה דגמים של שואבי אבק רובוטיים המיועדים לשיפור חוויית הניקיון החכם בבית.
הדגם Redmi Buds 6 Active מצויד בדרייבר דינמי בגודל 14.2 מ"מ המספק איכות שמע מעולה, מנגנון ביטול רעשים באמצעות זוג מיקרופונים, ו-5 מצבי EQ מובנים להתאמה אישית של חוויית השמע. האוזניות מאפשרות עד 30 שעות שימוש עם מארז הטעינה, כוללות טעינה מהירה, ומשקלן הקל (4 גרם) יחד עם דירוג אטימות למים IPX4 הופכים אותן למתאימות במיוחד לשימוש יומיומי ולפעילות ספורטיבית.
הדגם Redmi Buds 6 Lite מציע דרייבר טיטניום בגודל 12.4 מ"מ ומנגנון ביטול רעשים היברידי (ANC) המפחית רעשים עד 40dB. זמן השימוש עומד על עד 38 שעות עם מארז הטעינה, והעיצוב הארגונומי במשקל 4.2 גרם מבטיח נוחות מרבית. שתי הסדרות תומכות בצימוד מהיר באמצעות Google Fast Pair, ומציעות חוויית שימוש מותאמת אישית באמצעות אפליקציית Xiaomi Earbuds. מחירן של האוזניות נע בין 169 ל-199 שקלים, והן זמינות בחנויות שיאומי הרשמיות ובאתר החברה.
בנוסף לאוזניות, שיאומי השיקה שלושה דגמים של שואבי אבק רובוטיים חכמים. דגם Xiaomi Robot Vacuum S20 מציע עוצמת שאיבה של 5000Pa, סורק לייזר 360° וחיישנים לזיהוי מכשולים, יחד עם סוללה בקיבולת 3200mAh המאפשרת ניקיון רציף לדירות גדולות. דגם +Xiaomi Robot Vacuum S20 כולל עוצמת שאיבה של 6000Pa ומנגנון ייחודי של זוג מטליות עגולות לשטיפה יעילה, עם סוללה עוצמתית שמאפשרת עד 170 דקות עבודה רצופה ו-4 מצבי שאיבה שונים.
דגם נוסף שהושק הוא Mi Vacuum Cleaner G20, שואב אבק אלחוטי נטען בעוצמה של 150AW, המצויד במנוע מתקדם ובמערכת סינון חמש-שלבית שמסננת 99.9% מהחלקיקים עד לגודל של 0.3 מיקרון. השואב כולל מברשת רצפתית עם תאורה לזיהוי לכלוך נסתר ומצבי פעולה שונים להתאמת הניקיון לכל סוגי המשטחים. השואבים כוללים שליטה חכמה מהאפליקציה Mi Home ותמיכה בעוזרות קוליות כמו Alexa ו-Google Assistant, עם מחירים הנעים בין 1,119 ל-1,799 שקלים.
כל המוצרים שהושקו זמינים כבר כעת לרכישה, וניתן להשיגם בחנויות הרשמיות של שיאומי ובאתר החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביקורת
    פנינה 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מומלץ לקנות שיאומי
    סגור