דיגיטל וטק

גוגל עושה סוף לגניבות: איך תגנו על המכשיר שלכם?

גוגל החלה בהפצה הדרגתית של תכונות חדשות לאנדרואיד שנועדו למנוע גניבות. האם המכשיר שלכם יינעל אוטומטית בזיהוי גניבה או במצב לא מקוון? כל הפרטים על השדרוגים החדשים שבדרך למכשיר שלכם
רפאל בן זקרי | 
גוגל משתמשת באנדרואיד כדי לרגל אחרי אפליקציות מתחרות (צילום pixabay, pexels)
גוגל ממשיכה לשדרג את מערך ההגנה במכשירי אנדרואיד והחלה בימים האחרונים בהפצה הדרגתית של תכונות חדשות למניעת גניבות, שמטרתן לספק שכבת הגנה נוספת למכשירים אבודים או גנובים. לאחר תקופת ניסוי מוצלחת בברזיל, התכונות החלו להיות מופצות גם בארה"ב ובמדינות נוספות, ומוסיפות כלים חדשים לשיפור האבטחה במכשירים.
בין התכונות החדשות ניתן למצוא את Theft Detection Lock, המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לזהות תנועות המעידות על גניבת המכשיר ולנעול אותו אוטומטית. תכונה נוספת היא Offline Device Lock, שנועלת את המכשיר כאשר הוא מנותק מהאינטרנט לזמן ממושך, וגם במצב לא מקוון. בנוסף, תכונת Remote Lock מאפשרת למשתמשים לנעול את המכשיר מרחוק דרך האתר android.com/lock במקרים בהם המכשיר אבוד לחלוטין.
תכונות אלו זמינות במכשירים עם אנדרואיד 10 ומעלה, אך כרגע לא קיים לוח זמנים ברור להפצה רחבה יותר של העדכון. ישנם דיווחים ממשתמשים מסוימים שרואים חלק מהתכונות, כמו בעלי Xiaomi 14T Pro, שבהם חסרה אפשרות הנעילה מרחוק. לעומתם, משתמשי Pixel בארה"ב מדווחים שכל התכונות זמינות, אך רק במכשירים שנמצאים בגרסת הבטא של שירותי Google Play, מה שמעיד כי העדכון המלא טרם הגיע לגרסה היציבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה