דיגיטל וטק

הגלקסי S25 נחשף: הצצה ראשונה לממשק החדש של סמסונג

ככל שאנחנו מתקרבים להשקה של מכשירי הדגל הבאים של סמסונג, ההדלפות גוברות. הדלפה חדשה מציגה לראשונה את ממשק ה-One UI 7 של ה-Galaxy S25. עם עיצוב מעודכן לפאנל ההתראות ושיפורים נוספים, מה מצפה למשתמשים בעדכון הקרוב?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S25 One UI 7 (צילום UniverseIce)
סדרת Galaxy S25 של סמסונג שצפויה להיות מושקת בתחילת השנה הבאה, מעוררת עניין רב במשך תקופה. כעת, הדלפה חדשה מציגה את ממשק המשתמש One UI 7 אשר יושק עם המכשיר. ההדלפה, שפורסמה על ידי המדליף הידוע Ice Universe, מציגה דוגמה לממשק הבקרה החדש של המכשיר המדובר, מה שנותן הצצה ראשונה לשינויים הוויזואליים הצפויים בעדכון הקרוב.
ה-One UI 7 מבוסס על אנדרואיד 15 וצפוי להביא איתו עיצוב מחדש של פאנל ההתראות, שמאמץ סגנון דומה לזה של אייפון עם פינות מעוגלות, שקיפויות אחידות, ופאנל התראות מפוצל. גם גודל הווידג'טים הפך לאחיד יותר, והעיצוב של מגירת האפליקציות, מסך הבית ואפליקציות כמו המצלמה והסוללה עברו שיפורים ושינויים.
השדרוגים העיצוביים האלו לא מגיעים בהפתעה, שכן סמסונג דוחה את העדכון המלא לאנדרואיד 15 לטובת גרסאות ביניים כמו One UI 6.1.1, ששוחררה עם דגמי Galaxy Z Fold 6 ו-Z Flip 6, והביאה עימה שיפורים בבינה מלאכותית. אך הדלפות אלו מאשרות כי המהפכה העיצובית המשמעותית באמת תגיע רק עם סדרת ה-Galaxy S25.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה