דיגיטל וטק

הסרטון הוויראלי: כמה קשה לגרום ל-chatgpt לסתום?

האם הדבר שהכי קשה ללמד צ'אטבוט הוא לשתוק? הצייצן קובי כהן נכנס לשיח מרתק ומשעשע עם chatgpt כשכל בקשתו היא "בבקשה, אל תענה לי". האםהוא הצליח לבסוף להגיד את המילה האחרונה?

מערכת ice | 
אדם נגד צ'אטבוט (צילום מתוך חשבון ה-X של קובי כהן @Kobicohen64)
מכירים אנשים שחייבים להגיד את המילה האחרונה? אז מתברר ש-chatgpt די דומה להם. בקרב קורע מצחוק שהתנהל בין הצייצן הסאטירי קובי כהן, לבינה המלאכותית chatgpt, כהן לבסוף ניצח, אבל... זו הייתה דרך ארוכה ומפותלת. בסוף הכתבה תוכלו לצפות בניסיונות המצחיקים של יוצר התוכן להשתיק AI.
חזרה רגע אחורה, לטענות הנפוצות נגד chatgp, שבדרך כלל סובבות סביב עניינים טכניים, למשל: שהבינה המלאכותית יכולה לענות על פרומפט ולעצור בפתאומיות, שלמרות שלכלי הבינה המלאכותית קוראים צ'אט (שיחה) הוא נראה כמי שפועל לסיים את השיח איתנו - כמו נציגת שירות לקוחות שמתה ללכת הביתה. עוד תלונה נפוצה כלפי הבינה המלאכותית היא שהתשובה שניתנת לפרומפטים נכתבת בצורה של הקלדה – מה שלא מקל על קריאת הטקס תוך כדי שהוא נכתב.
אבל זה לא הכל: בעיה שנחשפנו אליה רק השבוע הודות לצייצן קובי כהן, היא שלבינה המלאכותית יש כנראה אגו ילדותי והיא לא מוכנה לוותר על המילה האחרונה.
בתיעוד מוסרט של כהן, נראה כיצד יוצר התוכן מבקש שוב ושוב מהצ'אטבוט לא לענות אחריו, אך ל-AI החביב לא קל לוותר. למרות הבטחות שלא יגיב יותר, chatgpt לא יודע איך גם לשתוק, גם להישאר "צייתן" וגם להיות מנומס. כך זה נראה בזמן אמת:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה