דיגיטל וטק

יוטיוב מציגה: הצ'אטבוט שיצפה בסרטונים במקומכם

יוטיוב מציגה צ'אטבוט חדש שמבוסס על בינה מלאכותית ויכול לספק סיכום והסברים על סרטונים. הפיצ'ר, שזמין כעת למנויי פרימיום באנדרואיד, נועד לסייע לצופים שלא הבינו את התוכן במלואו או מעדיפים לדלג עליו. האם זהו הצעד הבא בהפיכת חוויית הצפייה לאינטראקטיבית יותר?
רפאל בן זקרי | 
יוטיוב (צילום Shutterstock)
יוטיוב משיקה צ'אטבוט מבוסס בינה מלאכותית שמטרתו לענות על שאלות הצופים בנוגע לסרטונים, בעיקר עבור מי שלא הבין את התוכן או פשוט לא רצה לצפות בו במלואו. נכון לעכשיו, הפיצ'ר זמין למנויי תוכנית הפרימיום המחזיקים ברשותם מכשיר אנדרואיד. הצ'אטבוט, שככל הנראה מבוסס על מודל Gemini של גוגל, יכול לספק סיכום של הסרטון או להרחיב על חלקים מסוימים בו, בדומה לחבר שזוכר את כל הפרטים.
הצ'אטבוט משולב באפליקציית יוטיוב דרך כרטיסיות באזור התגובות, כשאחת מהן מאפשרת לשאול את הבינה המלאכותית שאלות. ניתן לבקש סיכום של הסרטון, הסברים על פרטים מסוימים, ואפילו המלצות לסרטונים נוספים. המטרה היא לסייע לצופים, וגם ליוצרי התוכן שלא יצטרכו לענות בעצמם על שאלות בתגובות.
הפיצ'ר החדש משתלב באסטרטגיה הכוללת של יוטיוב וגוגל להטמיע כלים מבוססי בינה מלאכותית בחיי היומיום, במיוחד בסמארטפונים. יוטיוב כבר עובדת על תכונות נוספות כמו צ'אטבוטים המדמים דמויות מוכרות וכלים ליצירת תוכן בעזרת בינה מלאכותית, כולל מחולל מוזיקה והסרת מוזיקה מוגנת בזכויות יוצרים מהסרטון מבלי למחוק אותו לחלוטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה