דיגיטל וטק

עוד רכישת ענק של סיילספורס: קונה את Zoomin הישראלית בכחצי מיליארד דולר

ענקית התוכנה האמריקאית, סיילספורס, חתמה על הסכם סופי לרכישת Zoomin הישראלית ב-450 מיליון דולר. הרכישה עתידה לשדרג את מאגר המידע הארגוני שפיתחה סיילספורס ולהפוך כלים של AI ליותר אישיים ומודעים במסגרת ניהול קשרי לקוחות

מערכת ice | 
מייסדי ZOOMIN - גל אורון, חנן זלצמן וג'ו גלב (צילום יאיר חזות)
סיילספורס, ענקית התוכנה הארגונית והחברה המובילה בעולם ב-CMR (תוכנת ניהול קשרי לקוחות) המופעלת על ידי בינה מלאכותית, חתמה על הסכם לרכישת Zoomin, העוסקת בעיבוד והנגשת דאטה לא מובנה עבור AI.
הרכישה עתידה לשדרג את מאגר המידע הארגוני שפיתחה סיילספורס - Data Cloud,  ולהפוך כלים של AI ליותר אישיים ומודעים בכל אינטראקציה עם לקוח. בכך, Agentforce של סיילספורס, פלטפורמת סוכני ה- AI האוטונומיים המאפשרת לארגונים לשדרג את שירות הלקוחות והמכירות שלהן, תקבל רמות חדשות של אינטליגנציה.
בנוסף, השדרוג יאפשר ללקוחות לבנות בינה מלאכותית המספקת תגובות ופעולות מבוססות נתונים בזמן אמת - בהתבסס על צרכי הלקוח האישיים. מינוף הידע הארגוני יסייע לצוותי השירות לעבוד עם סוכני AI כדי להשיג רזולוציות מהירות יותר, שביעות רצון גבוהה יותר של לקוחות ועלויות תפעול נמוכות יותר.
"כשארגונים מאיצים את הטרנספורמציה של ה-AI הארגוני שלהם, המשימה המשותפת שלנו היא לתמוך בהם ולוודא שה-AI לא פוגע בקיר הנתונים", אמר גל אורון, מנכ"ל Zoomin.. "כחלק מה-AI CRM מספר אחת של סיילספורס, נאפשר ללקוחות למנף את הנתונים הארגוניים הקיימים שלהם בדרכים הם לא דמיינו שזה אפשרי", סיכם המנכ"ל.
כזכור, חברת Zoomin  הוקמה ב-2016 על ידי גל אורון, חנן זלצמן וג'ו גלב ומעסיקה כ-130 עובדים בישראל ובארה"ב – שימשיכו בפעילות ענן הדאטה של סיילספורסהרכישה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של שנת הכספים של 2025.  
הרכישה החדשה מגיעה כשבועיים בלבד לאחר שסיילספורס רכשה את OWN הישראלית ב-1.9 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה