דיגיטל וטק

סמסונג מאכזבת: השדרוג שלא יגיע ל-Galaxy S25

למרות הציפיות, סדרת ה-Galaxy S25 לא צפויה להביא שיפור במהירויות הטעינה, כשהדגמים הבסיסיים יישארו זהים לדור הקודם. המתחרות כבר עושות צעדים קדימה, בעוד שסמסונג משאירה את המשתמשים עם טכנולוגיה שלא מתקדמת. זה מה שיגרום למשתמשים לא לשדרג?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
סדרת מכשירי הדגל החדשה של סמסונג, Galaxy S25, מתקרבת להשקה ותביא איתה, על פי הדיווחים, מגוון חידושים, אך בתחום הטעינה המהירה נראה כי לא נראה שינויים משמעותיים. לפי דיווחים, מהירויות הטעינה של הדגמים הבסיסיים, Galaxy S25 ו-Galaxy S25+, לא יזכו לשדרוג בהשוואה לדור הקודם, מה שיותיר את סמסונג בפיגור יחסי לעומת מתחרות אחרות בשוק הסמארטפונים.
לפי הפרסומים, ה-Galaxy S25 ימשיך לתמוך בטעינה מהירה של עד 25W, בעוד שה-Galaxy S25+ יתמוך בטעינה של עד 45W, בדיוק כמו דגמי ה-S24. גם אישור של רשות הסמכת המכשירים בסין (CCC) מאמת את המידע לגבי מהירויות הטעינה של המכשירים, שהן כאמור יישארו זהות לדגמי הדור הנוכחי.
מדובר באכזבה עבור משתמשים שמצפים לשדרוגים משמעותיים בסדרת הדגל הבאה של סמסונג, בעיקר לנוכח המתחרות בשוק, כולל אפל, שהציגה טעינה מהירה יותר במכשירי ה-iPhone 16 שלה. אף על פי שסמסונג תומכת ב-USB PD עם טכנולוגיית PPS לשמירה על טמפרטורה מבוקרת, ניכר כי החברה מפגרת אחרי יצרניות אנדרואיד אחרות בתחום זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה