דיגיטל וטק

ה-S25 Plus של סמסונג נחשף בתמונות: זו מתיחת הפנים שיעבור

הדלפות חדשות מציגות את עיצוב ה-Galaxy S25 Plus, שייראה דומה לגקסה הרגילה של מכשיר הדגל, יחד עם דפנות שטוחות ופינות מעוגלות בהשראת האייפון. למרות היותו דק יותר, הסוללה צפויה להישאר ללא שינוי. האם סמסונג עוברת לעיצוב אחיד לכל הסדרה, בדומה לאפל?
רפאל בן זקרי | 
לוגו סמסונג (צילום Shutterstock)
הדלפות חדשות חושפות את עיצוב ה-Galaxy S25 Plus, הגרסה המוגדלת של מכשיר הדגל הבא מבית סמסונג. התמונות מציגות את המכשיר עם עיצוב שנראה דומה מאוד ל-S25 הרגיל, כאשר השאלה המעניינת כעת היא האם סמסונג מתכננת לעבור לעיצוב אחיד לכל המכשירים שלה, בדומה לאסטרטגיה של אפל.
ה-Galaxy S25 Plus יהיה דק יותר מקודמו, ה-S24 Plus, כמו שאר הדגמים בסדרה שהפכו לדקים יותר. למרות זאת, הסוללה ככל הנראה תישאר ללא שינוי, כך שחיי הסוללה יהיו דומים לדגמים הקודמים. בעוד שהמעבד צפוי להשתפר, העיצוב החיצוני של המכשיר ממשיך להידמות יותר ויותר לדגמי האייפון, עם פינות מעוגלות ודפנות שטוחות, במקום העיצוב המלבני והחד בעל הדפנות המעוגלות שאפיין את מכשירי הדגל של סמסונג בשנים האחרונות.
 
אם השמועות נכונות, הדגם המתקדם ביותר בסדרה, ה-S25 Ultra, יעבור גם הוא לעיצוב עם קצוות מעוגלים. כך, סמסונג עלולה לאבד את ייחודיותה בעיצוב מכשירי הדגל שלה. בעוד שמכשירי האייפון נבדלים בעיקר בגודלם ובסידור המצלמות האחוריות, מכשירי ה-Galaxy Ultra היו ניתנים לזיהוי בעיקר בזכות עיצובם הייחודי והחד. ייתכן שזהו הכיוון שאליו כל יצרניות הטלפונים יפנו בסופו של דבר, בדומה למה שקרה בעולם קונסולות המשחק, שבו כל הבקרים הפכו דומים מבחינת ארגונומיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה