דיגיטל וטק

אנבידיה ישראל עושה את זה שוב: הטכנולוגיה שמאחורי ה-Sphere בלאס וגאס

הטכנולוגיה הישראלית שמאחורי ה-Sphere בלאס וגאס: כיצד עיבוד גרפי מתקדם מאפשר סנכרון מושלם של מיליון מסכים ויוצר חוויית צפייה חסרת תקדים?
מערכת ice |  1
אנבידיה (צילום shutterstock)
עולם ה-Sphere בלאס וגאס, הידוע בגודלו בעצום ובחוויית הצפייה הייחודית שהוא מציע, הוא לא רק החלל המרשים ביותר בעולם אלא גם דוגמה מצטיינת לטכנולוגיה מתקדמת שפותחה בישראל.
ה- Sphere, שגובהו 112 מטר ורוחבו 157 מטר, מצופה ב-1.2 מיליון לדים חיצוניים וכולל 70 אלף מ"ר של מסכים פנימיים מה שיוצר חוויה חזותית שלא נראתה כמותה עוד. הסנכרון המושלם של המסכים והצגת התכנים ברזולוציה גבוהה מתאפשרת הודות לטכנולוגיה מהפכנית שפותחה על ידי צוות אנבידיה בישראל. במרכז הפיתוח עומדים כ-150 מעבדים גרפיים מסוג NVIDIA RTX 6000A GPU, שנועדו להבטיח את הצגת הגרפיקה ברזולוציה גבוהה ובתלת ממד.

צילום: אדיבות אנבידיה
כדי להבטיח שהמעבדים יפעלו בסנכרון מושלם, נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו NVIDIA BlueField ו-NVIDIA ConnectX-6 DX, שהופכות את העברת הנתונים והתקשורת בין המעבדים ליעילה ומדוייקת. התוכנה הייחודית Rivermax, גם היא פרי פיתוח ישראלי, שמאפשרת סנכרון ברמת דיוק של עשרות ננו-שניות. טכנולוגיה זו מבטיחה שכל פיקסל מוצג בדיוק במיקום ובזמן הנכון, מה שמפחית את הסיכוי לנפילות בתמונה ומבטיח חוויית צפייה חלקה ומרשימה.
דותן לוי, דירקטור בכיר ומנהל קבוצת ארכיטקטורת וידאו באנבידיה ישראל: "הטכנולוגיה שמאפשרת לסנכרן במדויק מספר כה משמעותי של מעבדים גרפיים באמצעות הרשת, מבלי לפגוע באיכות הזרמת הווידאו ברזולוציה גבוהה, מסירה את החסם מאחורי פיתוח מסכי וידאו בגודל, צורה ועם יכולות שלא נראו מעולם. הטכנולוגיה הישראלית שעומדת בבסיס מהפכת הבינה המלאכותית היא מאבני היסוד המאפשרות לנו להביא לעולם חוויית גרפיקה שלא נראתה קודם".
ניר ניצני, מנהל מוצר בכיר לתחום ה-Networking Software באנבידיה ישראל: "השילוב של מעבדי NVIDIA RTX יחד עם רכיבי התקשורת NVIDIA BlueField ותוכנת Rivermax יוצר מערכת רבת עוצמה של מחשוב מואץ מודרני, תמיכה בהזרמת וידאו ייחודית ברזולוציה גבוהה ודרישות התזמון המחמירות הנדרשות ב-Sphere - וקובע סטנדרט חדש ליכולות עיבוד מדיה. "שיתוף הפעולה הזה מביא להישגים מדהימים בביצועים, שהגיעו לשיא בחוויות יוצאות הדופן של האורחים באולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם תוכנת WEKA שמנהלת את המידע שזורם במסכחם
    אא 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום מילה על התוכנה?
    סגור