דיגיטל וטק

גוגל מצמצמת פערים: אנדרואיד 15 תלך בעקבות iOS 18?

גוגל מצמצמת פערים מול אפל עם פיצ'ר מסקרן שעתיד לשנות את הדרך שבה אתם מקבלים התראות במכשירים מרובים. האם סוף סוף תיפתר בעיית ההתראות הכפולות? השדרוג הקרוב באנדרואיד 15 עשוי להביא עמו שינוי משמעותי, אבל האם הוא ייכלל בכלל בגרסה הסופית?
רפאל בן זקרי |  2
אנדרואיד 15 (צילום Shutterstock)
גוגל סוף סוף סוגרת פערים מול אפל בכל הנוגע להתראות, עם השקתה הקרובה של אנדרואיד 15, שצפויה להציג פתרון לבעיית ההתראות הכפולות על מכשירים שונים. אם אי פעם מצאתם את עצמכם מתוסכלים מהתראות חוזרות ונשנות על הטאבלט שלכם, אינכם לבד.
עם אנדרואיד 15, גוגל מתכננת לסנכרן את ההתראות שלכם בין כל המכשירים המחוברים לחשבון גוגל שלכם. כך שברגע שתסירו התראה ממכשיר אחד, היא תיעלם גם משאר המכשירים שלכם. משעל רחמן מאתר Android Authority מצא עדויות לכך בתוכנת הבטא של אנדרואיד 15 QPR1 Beta 1, המצביעות על כך שגוגל אכן עובדת על הפיצ'ר המדובר. עם זאת, עדיין לא ברור אם הפיצ'ר ייכלל בגרסה הסופית של אנדרואיד 15, או שמא יגיע בעדכון מאוחר יותר – ואולי אפילו לא יושק כלל.
החדשות הטובות הן, שאם הפיצ'ר ייכלל בגרסה הסופית, הוא לא יהיה בלעדי למכשירי פיקסל של גוגל אלא יהיה זמין לכל מכשירי אנדרואיד. השדרוג הזה צפוי לספק חוויית שימוש חלקה ומתקדמת יותר עבור משתמשי אנדרואיד, ולהפוך את המערכת למתחרה ראויה יותר מול iOS גם בתחום זה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה יתרון יש ל ios!?
    יניב 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוץ מההרגשה איך החזירות הקפיטליסטית אוכלת לכם את הכסף
    סגור
  • 1.
    חרטה קודם שאפל תסגור את הפער בשאר
    רונן 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן יש לי גם אייפון בבית וגם אנדרואיד קצה הסמסונג שלי שם בכיס הקטן את האייפון ב90 אחוז מהדברים כולל מצלמה
    סגור