דיגיטל וטק

אפל עובדת על שעון חדש לילדים - אבל מה יהיה שונה?

דיווח חדש חושף כי אפל מפתחת גרסה מוזלת של ה-Apple Watch SE, העשויה מפלסטיק, במטרה לפנות לקהל צעיר יותר. השעון צפוי להיות עמיד יותר וזול יותר, מה שיהפוך אותו לאופציה אטרקטיבית להורים שמעוניינים לרכוש לילדיהם שעון חכם. האם אפל תצליח לאזן בין המחיר לבין האיכות?
רפאל בן זקרי | 
אפל שעון חכם
אפל עובדת על גרסה חדשה של השעון המוזל Apple Watch SE עשויה פלסטיק, במטרה להפוך את השעון לידידותי יותר לילדים ולמשוך קהל צעיר יותר. המהלך מגיע בזמן שבו יותר ויותר בתי ספר מגבילים את השימוש בסמארטפונים, ואפל מבקשת למצב את השעון החכם שלה כאלטרנטיבה מתאימה לילדים.
על פי דיווח של מארק גורמן מבלומברג, למרות שהשעון החדש לא נחשף באירוע האחרון של אפל, הוא עדיין נמצא בשלבי פיתוח ולא נזנח. המעבר מאלומיניום לפלסטיק מציב אתגרים בשל עלויות ואיכות, אך הפרויקט ממשיך להתקדם, וייתכן שהשעון יושק כבר בשנה הבאה.
השימוש בפלסטיק מתיישב עם האסטרטגיה של אפל להפוך את שעון ה-SE לזול ונגיש יותר עבור ילדים. החומר הזול יותר עשוי להוזיל את המחיר, ולהפוך את השעון לאופציה אטרקטיבית עבור הורים. בנוסף, מבנה הפלסטיק עשוי להיות עמיד יותר ולשרוד את השימוש הפעיל של ילדים. עם המעבר למבנה פלסטיק, אפל תרחיב את האופציות ותפנה גם למשתמשים שירצו לרכוש גרסה בעלת תג מחיר נמוך יותר. עם זאת, יהיה מעניין לראות כיצד החברה תאזן בין מחיר נמוך לבין איכות ותכונות בשעון הבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה