דיגיטל וטק

נטפליקס בצעד נרחב: חוסמת את הגישה למיליוני אייפונים

משתמשי מספר דגמים של אייפון ואייפד מהשנים הקודמות ייאלצו להתמודד עם שינוי דרמטי: נטפליקס מפסיקה לתמוך במכשירים הפועלים עם גרסאות מיושנות של מערכות ההפעלה iOS ו-iPadOS. איך זה ישפיע על חוויית הצפייה שלכם ומה כדאי לעשות כדי לא לאבד את הגישה?
רפאל בן זקרי | 
משתמשי נטפליקס דיווחו על בעיה בחיבור לרשת (צילום shutterstock)
שירות הסטרימינג נטפליקס הודיע כי האפליקציה שלו תפסיק לתמוך במכשירים הפועלים על iOS 16 ו-iPadOS 16, ותדרוש מהמשתמשים לעדכן ל-iOS 17 או iPadOS 17 כדי להמשיך לקבל עדכונים, תכונות חדשות ותיקוני באגים. המשמעות היא שבעלי אייפון X, אייפון 8 ואייפון 8 פלוס, כמו גם בעלי iPad Pro מהדור הראשון ואייפד מהדור החמישי, לא יוכלו לעדכן לגרסאות החדשות של האפליקציה.
משתמשים שמחזיקים במכשירים אלו יוכלו להמשיך להשתמש בגרסה הנוכחית של אפליקציית נטפליקס עד שהיא תצא משירות, אך לא יקבלו עוד תכונות חדשות או תיקוני באגים. עם זאת, הם יוכלו להמשיך לגשת לנטפליקס דרך דפדפן האינטרנט, מה שיאפשר להם לשמור על גישה לתכנים גם אם האפליקציה עצמה לא תהיה מעודכנת.
עדיין לא ידוע באיזו גרסה של האפליקציה תיכנס לתוקף הפסקת התמיכה, אך לפי קוד שהתגלה באפליקציה, העדכון שיסיים את התמיכה צפוי לצאת בקרוב. משתמשים במכשירים המדוברים צריכים להיות מוכנים לשינויים הקרבים ולהיערך בהתאם אם הם רוצים להמשיך להשתמש בשירות הסטרימינג בצורה המיטבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה