טלוויזיה

כישלון לתוכנית החדשה של סיימון קוואל בנטפליקס?

סיימון קוואל מצלם סדרה חדשה לנטפליקס שאמורה לייצר את להקת הבנים הלוהטת הבאה, אך ברשת הסטרימינג לא עפו על החומר המצולם ופנו לטיקטוק לקבל עזרה
מערכת ice | 
סיימון קאוול (צילום Ray Burmiston)
מפיק הטלוויזיה והמוזיקה סיימון קוואל נמצא בשלבי הפקה מתקדמים לתוכנית חדשה שאמורה לעקוב אחרי בניית להקת הבנים הבאה שתדמה ללהקת הבנים הבריטית וואן דיירקשן.
התוכנית עצמה נקראת "The next One Direction" במטרה למצוא את להקת הבנים הבאה שתכבוש את העולם, בהפקת נטפליקס. אלא שבינתיים ברשת הסטרימינג לא מרוצים מהחומרים שנשלחים, וכבר הסירו 2 סבבי אודישנים של מועמדים ללהקה. כך דיווחו בצהובון הסאן הבריטי.
כמו כן, דווח כי במטרה ליצור עניין סביב האודישנים, הפקת התוכנית גייסה כוכבי TikTok ומשפיעני רשת כדי לקדם את הקריאה לאודישנים בעצמם. מפיק המוזיקה החליט לצאת בפרויקט הזה לאחר שהודה כי מאז וואן דיירקשן לא היתה להקת בנים מוצלחת באותו קנה מידה.
קוואל ממשיך להנחות את תוכנית הכישרונות "America's got talent", בפרק ששודר בחודש שעבר, הדהימה את השופטים הישראלית רוני שגיא, מאלפת כלבים ישראלית, במהלך שלב האודישנים. הישראלית, ביצעה יחד עם כלבה רית'ם, ביצוע מרגש ובתיאום כמעט מושלם לצילי השיר California Dreamin של הזמרת סיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה