טלוויזיה

נטפליקס נתבעת? כוכב הסדרה מאיים לתבוע את ענקית הסטרימינג

"אב לאלף" הסדרה התיעודית שהרעידה את העולם, והסיבה? "כוכב" הסדרה התמכר לתרומת זרע ולפי הפרסום בסדרה יש לו יותר מ-1,000 ילדים המסתובבים ברחבי העולם
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום shutterstock)
הסדרה התיעודית "אב לאלף" יצאה בתאריך השלישי ביולי השנה בענקית הסטרימינג נטפליקס, ובחודשיים הצליחה לעורר סערה לא קטנה בעולם. הסדרה מספרת על צעיר בשם ג'ונתן מאייר, בחור נראה, בלונדיני עם עיניים כחולות שלפי הסדרה התמכר לתרומת זרע.
לפי הסדרה יש לו ככל הנראה אלפי ילדים המסתובבים ברחבי העולם. אך לנשים שלהן תרם סיפר סיפור אחר, לדוגמה נטלי, ילדה בן מזרעו של מאייר, מספרת. "הוא אמר לי שאני המשפחה השלישית שהוא עוזר לה, מתוך חמש בסך הכל", היא אומרת, "רק מאוחר יותר גיליתי שזה לא היה נכון".
היום, מאייר מאיים לתבוע את נטפליקס בגין הוצאת דיבה. "הם טוענים שערבבתי את הזרע שלי עם של תורם אחר. זה שקר גס, ונטפליקס תצטרך להסיר את זה או שאגיש תביעה משפטית". מאייר מכחיש את הפורסם בסדרה, שהוא ותורם אחר בשם ליאון ערבבו את זרעם כדי לראות מי "ינצח", זאת אומרת הזרע של מי ייקלט אצל מקבלת הזרע.
נישואי קרובים הם דבר מסוכן, אך מאייר טוען ש"מגזימים" בהערכות של העניין. הוא טוען שכל הילדים מכירים את שמו וכל מה שהם צריכים לעשות זה לשאול את השאלה: האם אתה מתורם? והאם התורם שלך הוא ג'ונתן?
חשוב לציין, ההנחיות הרפואיות בהולנד מגבילות תורמי זרע ל־25 ילדים בלבד, כדי למנוע סיכונים של נישואי קרובים ובעיות פסיכולוגיות. מאייר חרג מההנחיות בצורה קיצונית, מה שהוביל לאיסור על המשך תרומותיו ב־2017. למרות זאת, מאייר טוען שהפסיק לתרום רק ב־2019. ועדיין נותרה השאלה האם יש לו 600 ילדים כפי שהוא טוען או 3,000 כפי שטוענת איב ויילי, פעילה נגד הונאות פוריות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קרה לנטפליקס
    נטפליקס 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אמון תביעות בה נטפליקס למה ביגלל שזה חברה מצליחה זה סיבה לתבוע את נטפליקס ורגע הוט הו יס יותר טוב זה גם לא נורמלי שהוט הו יס גובהים מחיר זה לא סיבה לתבוע את נטפליקס
    סגור