דיגיטל וטק

ווטסאפ בפיצ'ר חדש: כך תעבירו בעלות במהירות ובקלות

וואטסאפ תשחרר בקרוב תכונה חדשה שמאפשרת העברת בעלות על קהילות למשתמש אחר, תוך שמירה על סטטוס מנהל לבעלים המקורי. התכונה זמינה כרגע לבודקי בטא באנדרואיד, וצפויה להקל על ניהול הקהילות בצורה חלקה ויעילה יותר. מתי תגיע התכונה למשתמשי האייפון?
רפאל בן זקרי | 
וואטסאפ (צילום Shutterstock)
ווטסאפ מפתחת ומבצעת בדיקות על תכונות חדשות כל הזמן, וכעת החברה מתקרבת לשחרור תכונה משמעותית חדשה: העברת בעלות על קהילות. לפי דיווחים של WABetaInfo, התכונה החדשה כבר מגיעה לחלק מהמשתמשים שנרשמו לתוכנית הבטא, ומאפשרת לבעלים של קהילה להעביר את הבעלות למשתמש אחר, תוך שמירה על סטטוס המנהל שלהם.
התכונה החדשה פותרת מצב מסורבל שהיה קיים עד כה, שבו בעלי קהילות לא יכלו להעביר את כל זכויות הניהול למשתמש אחר ונאלצו ליצור קהילה חדשה ולבקש מהחברים להצטרף אליה. כעת, התהליך יהיה פשוט ויעיל יותר: הבעלים המקורי יוכל להעביר את זכויות הניהול העיקריות לחבר אחר בקהילה, אך יישאר עם סטטוס מנהל, דבר שיאפשר לו להמשיך ולתרום לניהול הקהילה, אם ירצה בכך.
עם זאת, כדאי לציין כי למרות שהבעלים המקורי שומר על סטטוס מנהל, הוא עדיין יכול להיות מודח או מוסר מהקהילה על ידי מנהל אחר. המהלך הזה נותן גמישות רבה יותר בניהול קהילות ומאפשר להעביר אחריות בצורה חלקה יותר.
נכון לעכשיו, התכונה זמינה רק למספר מצומצם של בודקי בטא במכשירי אנדרואיד, אך ווטסאפ צפויה להרחיב את הזמינות בקרוב. התכונה החדשה נועדה להפוך את ניהול הקהילות ליעיל ופשוט יותר, ואנו מקווים שהיא תהיה זמינה לכל המשתמשים בקרוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה