דיגיטל וטק

אפל מפסיקה למכור את המכשירים הללו: מה הסיבה למהלך?

עם הכרזת סדרת האייפון 16, אפל הסירה מהמדפים דגמים ישנים של אייפונים, איירפודס ושעוני Apple Watch, כפי שעושה באופן מסורתי אחרי השקות חדשות, במהלך שמשקף את דרכה של אפל לשמור על קו מוצרים חדשני ורלוונטי, אך גם מעלה שאלות לגבי הדגמים שהוסרו. אילו דגמים לא תוכלו לרכוש יותר?
רפאל בן זקרי | 
אייפון (צילום shutterstock)
לאחר ההכרזה על האייפון 16 והאייפון 16 פרו, אפל הודיעה על הפסקת מכירת מספר דגמים ישנים של מכשירי אייפון, איירפודס ושעוני אפל ווטש, מהלך שמתבצע באופן מסורתי לאחר השקת מוצרים חדשים. הנה כל הדגמים שהוסרו מהמדפים בעקבות האירוע האחרון. המהלך, שמבוצע באופן מסורתי לאחר השקת מוצרים חדשים, כולל את הסרתם מהמדפים של אייפון 15 פרו ואייפון 15 פרו מקס – האייפונים הראשונים עם גוף טיטניום, לצד הפסקת מכירת אייפון 13, שהוחלף כעת על ידי אייפון 14 בנקודת המחיר של $599.
בתחום השעונים, אפל הפסיקה את מכירת Apple Watch Series 9 בעקבות השקת Apple Watch Series 10 החדש. דגם זה מציע מסך גדול יותר, רמקול חדש ושיפורים נוספים, אך אינו כולל חיישן למדידת חמצן בדם בארה"ב. אפל גם השיקה איירפודס מקס חדשים עם חיבור USB-C, והפסיקה את מכירת הדגם המקורי עם חיבור Lightning. אף על פי שהדגם החדש חסר תכונות כמו Adaptive Audio, הוא עשוי להיות זמין בהנחות לקראת סיום המלאי של הדגם הישן.
מכירות האיירפודס 2 ו-3 הופסקו אף הן, כאשר אפל הציגה שני דגמים חדשים של איירפודס 4. הדגם הבסיסי נמכר במחיר של $129 וכולל Spatial Audio, בעוד הדגם המתקדם יותר מציע ביטול רעשים אקטיבי במחיר של $179. בנוסף, אפל הפסיקה את ייצור כיסויי ה-FineWoven לאייפונים החדשים, שהושקו רק בשנה שעברה וזכו לביקורת נוקבת על איכותם. עם זאת, החברה השאירה את ארנקי MagSafe ורצועות השעון באותו חומר במגוון המוצרים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה