דיגיטל וטק

ענקית פתרונות המודיעין חוגגת הישג: עסקת הענק עם הממשל הפדרלי

Quantexa חתמה על החוזה הראשון שלה עם הממשל הפדרלי בדמות עסקה חדשה עם פיקוד המבצעים המיוחדים בארה"ב (USSOCOM). דן היגינס, מנהל מוצר ראשי:  "גאים להרחיב זאת גם לממשל הפדרלי בארה"ב ולעבוד בשיתוף פעולה עם USSOCOM כדי להטעין בעוצמה את האנליטיקה המתקדמת שלהם"

מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות למגזר הציבורי והפרטי, הכריזה היום (שני) על חתימת החוזה הראשון שלה עם הממשל הפדרלי בארצות הברית בדמות עסקה חדשה עם פיקוד המבצעים המיוחדים של ארצות הברית (USSOCOM).
על פי ההודעה הרשמית של חברת Quantexa, פיקוד המבצעים המיוחדים של ארה"ב יציג את Quantexa News Intelligence, פתרון תוכנה כשירות נתמך בינה מלאכותית המספק תובנות בזמן אמת מנתוני חדשות גלובליים. אותו פתרון נועד לזהות ולנטר סיכונים שונים ולסייע בקבלת החלטות קריטיות למשימה. 
חוזה זה מגיע לאחר ש-QNI השיג מעמד של "ראוי לפרס" ב-Tradewinds, שוק הפתרונות עבור חבילת הכלים והשירותים של משרד ההגנה שנועדה להאיץ את הרכש והאימוץ של יכולות בינה מלאכותית/לימוד מכונה, דאטה ואנליטיקה.
QNI ממנף בינה מלאכותית מתקדמת, לימוד מכונה ועיבוד שפה טבעית כדי לעבד מיליוני מאמרי חדשות מדי יום, ולהפוך אותם למודיעין מועשר המוביל לפעולה. קנה המידה, הנגישות, המהימנות, הגמישות והעושר של נתוני החדשות ש-QNI מספק, יחזקו את פעילות מודיעין הנתונים של USSOCOM כדי לאפשר החלטות מהירות ומושכלות יותר. באמצעות QNI, חברת Quantexa תספק ל-USSOCOM את אחד ממערכי הנתונים הגדולים ביותר שלה לבניית מודיעין.
אמר דן היגינס (Dan Higgins), מנהל מוצר ראשי, Quantexa: "הוכחנו הצלחה בשיתוף פעולה עם סוכנויות ממשלתיות ברחבי העולם כדי למטב ולהגן על תהליכי המודיעין הקריטיים שלהן. אנו גאים להרחיב זאת גם לממשל הפדרלי בארצות הברית ולעבוד בשיתוף פעולה עם USSOCOM כדי להטעין בעוצמה את האנליטיקה המתקדמת שלהם".
עוד הוסיף: "עם Quantexa News Intelligence תהנה USSOCOM מטכנולוגיית מודיעין לקבלת החלטות נתמכת בינה מלאכותית שנועדה לסייע בזיהוי ובניטור אותות לסיכונים ואירועים מתוכן חדשותי. הפלטפורמה שלנו תצמצם משימות חוזרות וידניות, תיצור זרימות עבודה ממוכנות ותספק נתונים שמוכנים להוביל לפעולה בין צוותים ומחלקות, תוך ייעול משמעותי של התפעול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה