השוק

ענקית הסייבר מתפוצצת: סגרה עסקאות עם רבע מהבנקים הגדולים בעולם

Quantexa, מובילה עולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI) עבור המגזר הפרטי והציבורי, הודיעה על צמיחה ברבעון הראשון של שנת הכספים 2024, אחרי שרשמה גידול של 0% במחזור החוזים השנתי. בנוסף, יותר מ-25% מ-50 הבנקים הגדולים בעולם פרסו את פלטפורמת המודיעין של חברת הסייבר
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)
Quantexa, מובילה עולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI) עבור המגזר הפרטי והציבורי, הודיעה היום (חמישי) על המשך המומנטום העסקי הגלובלי והדגשי הצמיחה שלה ברבעון הראשון של שנת הכספים 2024, החל מה-1 באפריל 2023 ועד ה-31 במרץ 2024.
עם התמקדות בסיוע ללקוחות לממש את היתרונות של יישומים מעשיים של נתונים מהימנים ובינה מלאכותית, החברה עמדה ביעדיה להניע צמיחה בת קיימא באמצעות אימוץ מוגבר של פלטפורמות ופתרונות, התרחבות גיאוגרפית וסקטוריאלית.
Quantexa, שנוסדה בלונדון ב-2016, מעסיקה כיום יותר מ-700 עובדים ברחבי העולם ב-15 מדינות שונות. החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2024 עם גידול של 40% במחזור החוזים השנתי בתחום מודיעין לקבלת החלטות העולמי ושיעור שימור נטו של 120%.
דגשים פיננסיים לרבעון הראשון של 2024: לקוחות רובד 1 חדשים שנרכשו בתחומי הבנקאות, הביטוח, הטלקומוניקציה, המדיה, הטכנולוגיה והמגזר הציבורי, עזרו להאיץ את אסטרטגיית הרחבת השוק של Quantexa ולהשיא תרומה של 20% (+) למחזור החוזים של הרבעון הראשון.

יותר מ-25% מ-50 הבנקים הגדולים בעולם פרסו את פלטפורמת מודיעין לקבלת ההחלטות של Quantexa כדי לבנות בסיס נתונים מהימן ולממש את היתרונות של תפעול AI. מחזור החוזים השנתי בתחום מודיעין לקבלת החלטות גדל ביותר מ-30% באמריקה, וב-50% באירופה ובמזרח התיכון.
בהובלת גידול של 30% במחזור החוזים השנתי בכל חבילות ניהול הנתונים ופתרונות FinCrime שלה, החברה המשיכה להניע צמיחה משמעותית בהכנסות YoY עם עלייה באימוץ חבילות הפתרונות שלה, מה שעזר למובילים בתעשייה לטפל בנקודות ספציפיות ולנצל הזדמנויות הכנסה חדשות. החברה השלימה בהצלחה את רכישת Aylien ולאחר מכן השילוב בפורטפוליו הטכנולוגיה של Quantexa תרמו לצמיחה של 16% בהכנסות השנתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה