דיגיטל וטק

ישראל סגרה לסינוואר את הברז? הרשת הטכנולוגית האפלה נחשפת

קבוצת ההאקרים הישראלית We Red Evils טוענת כי שמה את ידיה על כספי תרומות של ארגון הטרור. בהודעה שפרסמה בחשבונה טענה כי הצליחה לנטרל רשת ארנקי קריפטו שהעבירה מאות אלפי דולר לגדודי עז א-דין אל-קסאם
מערכת ice |  2
חמאס (צילום פלאש 90/ וויסאם השלמון)
קבוצת ההאקרים הישראלית We Red Evils נודעה לאחרונה במבצעיה נגד אושיות רשת אנטי-ישראליות, ובראשן ג'קסון הינקל, הצייצן האנטישמי מ-X (טוויטר לשעבר). הקבוצה, שהתאגדה בעקבות אירועי 7 באוקטובר, פועלת נגד הינקל מאז תחילת המלחמה והודיעה בחודש נובמבר על הצלחה בהשבתת חשבון הוואטסאפ שלו.
על פי הדיווח של ליאת מצה ב-N12, באפריל טענה הקבוצה כי הצליחה לחסום גם את חשבונותיו ביוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק, כמו גם את פלטפורמות המימון שלו, פטריאון, נמו ופייפאל. אף שהינקל אישר את חסימתם, לא היו הוכחות ישירות לכך שהקבוצה אחראית לכך.
 
לאחרונה, הקבוצה דיווחה על הישג נוסף - פגיעה בכספי תרומות לחמאס. בהודעה שפרסמה בחשבון הטלגרם שלה, טענה הקבוצה שהיא נטרלה רשת ארנקי קריפטו שהעבירה 600,000 דולר לגדודי עז א-דין אל-קסאם. בנוסף, הצהירה על השבתת דף התרומות עצמו. בהמשך, הקבוצה דיווחה גם על השבתת ארבע קבוצות ב-WeChat הכוללות 650 תורמים, והקפאת כ-400,000 דולר נוספים.
לצד ההצלחה המוצהרת, עלו טענות כי הקבוצה עשויה להיות מתחזה לישראלית, עם חשדות לניסוחים המצביעים על אפשרות שהייתה מעורבות של גורמים איראניים. דובר הקבוצה דחה את הטענות ואישר שהקבוצה כוללת בוגרי יחידות ביטחוניות ישראליות וכי היא פועלת במטרה להילחם במימון הטרור.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מספיקים
    אורח 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים וגופים שתורמים לארגוני טרור צרכים לשלם יותר
    סגור
  • 1.
    שימשיכו לתרום ואתם....
    נו נו נו 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להשתלט על התרומות ולהעביר אותם שישמש את הניצולים מזוועות המפלצות הנוחבותבישובים ובקיבוצים וניצולי הנובה שמתקשרים להשתקם.
    סגור