דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה נהדרת למשתמשים: זה השדרוג החדש באפליקציה

בעזרת פיצ'ר ההוספה למועדפים תוכלו לארגן את כל אנשי הקשר הנפוצים והקבוצות הנפוצות ברשימה אחת. איך תוכלו לעשות זאת? ההסבר בפנים
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
וואטסאפ בבשורה נהדרת למיליארדי המשתמשים ברחבי העולם.  בעזרת פיצ'ר ההוספה למועדפים תוכלו לארגן את כל אנשי הקשר הנפוצים והקבוצות הנפוצות ברשימה אחת. ברשימת המועדפים תוכלו למצוא בקלות את האנשים שאתם רוצים להתקשר אליהם ולשלוח להם הודעה.
אנשי הקשר שאתם מוסיפים למועדפים מופיעים בחלק העליון של הלשונית שיחות בקטע מועדפים, ובלשונית צ'אטים במסנן מועדפים. תוכלו לנהל את הרשימה הזו מהגדרות WhatsApp מהלשונית שיחות או במסנני הצ'אטים.

איך מבצעים הוספה למועדפים? הקישו על [more options] > הגדרות > מועדפים > הוספה למועדפים. בחרו את אנשי הקשר המועדפים. הקישו על  [green checkmark]
.
כדי לבצע הסרה מהמועדפים, הקישו על  [more options] > הגדרות > מועדפים. הקישו על  [edit] > [green checkmark]. כדי לבצע ארגון המועדפים הקישו על  [more options]  > הגדרות > מועדפים. הקישו על [edit] הקישו הקשה ארוכה על  [drag item] וגררו את איש הקשר למיקום המועדף.
עוד נמסר מטעם וואטסאפ למשתמשים כי לחלופין, אתם יכולים להוסיף או להסיר מועדפים מהלשוניות צ'אטים או שיחות. קראו כיצד לערוך את המועדפים מלשונית הצ'אטים או מלשונית השיחות.
.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה