ויראלי

וי כחול: וואטסאפ ערכה סקר חריג, כמה מסננים את החברים?

לאפליקציית הוואטסאפ יש קהילה המונה כ-180 מיליון משתתפים, בה היא מעדכנת אל פיצ'רים חדשים ומפרסמת תוכן לעוקבים שלה. הרשת העלתה סקר מעניין בנוגע לוי הכחול באפליקציה המסמן האם הודעה נקראה או לא, ושאלה את המשתתפים האם הם מסננים את החברים. מיליון איש ענו לסקר, מה התוצאה?
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
אפליקציית הוואטסאפ היא ללא ספק יישומון המסרים הפופולארי ביותר בישראל, בו מרבית משתמשי הסמארטפונים בוחרים להעביר את ההודעות בין החברים והמשפחה. לא הרבה יודעים, אבל לוואטסאפ עצמה יש קהילה ביישומון, המונה כ-180 מיליון משתמשים, אשר עוקבים אחרי כל פרסום שמעלה הרשת לקבוצה.
ביום חמישי האחרון העלתה רשת וואטסאפ באופן חריג סקר מיוחד בקבוצה, בו שאלה את הנוכחים על סימן ה'נקרא' באפליקציה, הלא הוא הוי הכחול, המסמן כי ההודעה ששלחנו נקראה על יד הצד השני.
"סימן ה'נקרא' אומר הכל. אתם משאירים את חברים 'נקרא' או לא?" שאלו את חברי הקבוצה. לסקר ענו יותר ממיליון איש נכון לעכשיו, והתוצאות ברורות. כ-667 אלף איש ענו "בוודאי שלא", כאשר הכוונה היא שהם לא מסננים את החברים ואם הם קראו הודעה וזה סומן, הם עונים.
מנגד, כ-348 אלף ענו לסקר, בגילוי לב יש להגיד, כי הם משאירים את חבריהם על סימן הווי הכחול באפליקציית הוואטסאפ. כמובן שאין לדעת עד כמה תשובות הנשאלים משקפות את המציאות, אך מי שמשתמש באפליקציה באופן רציף, יודע כי קיימים כל סוגי האנשים, וגם אלו שמעצבנים אותנו, אשר לא עונים להודעות, ולעתים אף מאלצים אותנו להתקשר אליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה