דיגיטל וטק

אילון מאסק מתחרט? זו המשרה שהוא מחפש שוב

לאחר שקיצץ בצוותי הבטיחות והאמון של הרשת החברתית X, החברה מתחילה לגייס עובדים חדשים לניטור תוכן ואבטחה. מה עומד מאחורי השינוי הזה והאם זה אומר משהו על שינוי הכיוון של מאסק? כל הפרטים על הגיוס המפתיע שמעלה שאלות לגבי עתיד הפלטפורמה
רפאל בן זקרי | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
שנתיים לאחר שפיטרה חלק גדול מצוותי האמון, הבטיחות והאבטחה שלה, הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) שבבעלות אילון מאסק, החלה בתהליך גיוס עובדים חדשים לצורך ניטור תוכן ואבטחת הפלטפורמה. על פי מודעות דרושים שפורסמו באתר החברה, X מחפשת למלא כ-24 משרות חדשות, כאשר אלה מחולקות שווה בשווה בין צוותי הבטיחות והסייבר.
הגיוס החדש מגיע לאחר קיצוצים נרחבים שביצעה X בצוותי האמון והבטיחות שלה בעקבות רכישת החברה על ידי מאסק בסוף 2022. לפי דיווחים, החברה צמצמה את מצבת כוח האדם שלה ב-6,000 עובדים במהלך ששת החודשים הראשונים לאחר הרכישה, כולל קיצוץ של 80% מצוותי האמון והבטיחות שלה.
בינואר השנה, X הודיעה על הקמת מרכז אמון ובטיחות חדש באוסטין, טקסס, שיכלול 100 עובדי תוכן במשרה מלאה. כעת, מתוך 24 המשרות החדשות, תשע קשורות למרכז זה, כאשר המשרות הנוספות מיועדות גם לערים אחרות כמו ניו יורק, פאלו אלטו ומשרדים בינלאומיים בפיליפינים ובהודו.
הפחתת כוח האדם בצוותי האמון והבטיחות פגעה ביכולתה של X להגן על עצמה ועל משתמשיה, וכן להתמודד עם בעיות מורכבות של ניטור תוכן ברחבי העולם. לאחרונה, בית המשפט העליון בברזיל הורה למעשה על חסימת X במדינה, בעקבות סירובו של מאסק להסיר חשבונות שמפיצים מידע כוזב. מאסק עצמו הואשם בהפצת תכנים שנויים במחלוקת ומידע מוטעה, מה שמגביר את הלחץ על החברה לשפר את מדיניות האמון והבטיחות שלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה