דיגיטל וטק

בהשקעה של 2.5 מיליון שקל: רשת החשמל בקמפיין עם ניחוח נוסטלגי

רשת ארכה מחממת מנועים לקראת עונת השיפוצים: רשת החשמל והתאורה, עולה לקראת החגים בקמפיין פרסום ייחודי כמחווה לתוכנית הלימודית האגדית "בלי סודות" ששודרה בטלוויזיה החינוכית ויוצאת בשורה של מבצעים מיוחדים בגובה של עד 60% על מגוון פריטים
מערכת ice | 
בית חכם (צילום fotolia)
רשת ארכה, הפועלת בתחום אביזרי החשמל, תאורה ובית חכם ומפעילה 19 סניפים בכל רחבי הארץ, עולה היום, לקראת עונת החגים, המאופיינת גם כעונת השיפוצים, בקמפיין פרסום ייחודי, עם אחד הקטעים המזוהים ביותר עם תכנית הקאלט, "בלי סודות" ששודרה בטלוויזיה החינוכית. היקף הקמפיין נאמד בכ-2.5 מיליון שקל. 
שתי צלליות, החוזרות על אחת המילים שנלמדו במערכון הקודם תוך כדי פירוק המילה לשתי הברות, ואז חזרה על המילה פעמיים. את הקמפיין שיעלה בטלוויזיה, דיגיטל ועיתונות מוביל משרד הפרסום מנצ'. נוסף, יוצאת הרשת עם מבצעי מכר שווים במיוחד לקראת החגים בתחומי התאורה לבית, גינה ולסוכה, כלי עבודה, אביזרי חשמל כגון שקעים ומפסקים, עוד בגובה של עד 60% הנחה.
 
בין המבצעים שניתן למצוא בכל אחד מסניפי הרשת ואתר האונליין: נורות לד מגן דוד ב-9 שקלים ועם ישראל חי ב-29 שקל, נורות בלון פחוס/ריבועי/מוארך במחירים של בין 229-249 שקל. קולקציות תאורות לד לקיר חדר שינה או אווירה ולדים שקועים במגוון גדלים במחירים של בין 15-79 שקל.
פנס הצפה עם חיישן במחירים של בין 59-75, דוקרני גינה ב-29 שקל. מסגרות, מפסקים ושקעים של מותג האיכות האיטלקי GEWISS במחירים של בין 7-15 שקל. כלי עבודה של המותג העוצמתי CAT- משחזות חשמליות במחירים של 249 ו-399 שקל, סט מקדחים לפטישון ב-69 שקל, סרט מדידה מקצועי 5 מטר ב-9 שקל.
יוליה סקופ, מנהלת  השיווק של רשת ׳ארכה׳ ציינה: "כמדי שנה, יוצאת הרשת במבצעי ענק מיוחדים לקראת החגים והשנה גם עם תאורה מיוחדת לחגים עם מגן דוד ועם ישראל חי לצד מגוון ענק של מוצרים לבית ולגינה. אנו מזמינים את ציבור הלקוחות לכל אחד מסניפי ארכה בכל רחבי הארץ ובאתר האונליין שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה