דיגיטל וטק

עליית מחירים דרמטית ב-Canva: על מה תשלמו יותר ב-300%?

פלטפורמת העיצוב Canva מעלה את מחירי המנוי  המתקדם שלה ב-300%, מה שגרם לתגובות נזעמות מצד עסקים קטנים ובינוניים. האם השדרוגים החדשים מצדיקים את העלייה החדה, או שהמנויים יפנו לאלטרנטיבות? כל הפרטים על המהלך שמעורר סערה בעולם העיצוב
רפאל בן זקרי | 
לוגו קאנבה Canva (צילום Shutterstock)
פלטפורמת העיצוב הפופולרית Canva, שצברה פופולריות רבה בקרב עסקים ואנשים פרטיים כאחד, הודיעה על עליית מחירים דרמטית במנוי Teams שלה, המיועד לעסקים עם משתמשים מרובים. במסגרת העלייה, המחירים עשויים לזנק בכ-300%, מה שגרם להפתעה ולזעם בקרב משתמשים רבים. המנויים קיבלו את ההודעה על השינוי במייל, עם עדכון שהשינוי ייכנס לתוקף בחודש ספטמבר הקרוב.
Canva, שהחלה את דרכה ככלי עיצוב פשוט ונוח לשימוש, התפתחה בשנתיים האחרונות והוסיפה לארסנל שלה כלים מתקדמים המופעלים על ידי בינה מלאכותית. כלים אלה נועדו להקל על המשתמשים ביצירת תכנים איכותיים במהירות ובקלות, והם מהווים חלק מהאסטרטגיה של החברה להישאר רלוונטית בשוק תחרותי. עם זאת, העלייה המשמעותית במחירים מעוררת שאלות לגבי הערך המוסף שמציעים הכלים הללו.
ההודעה על העלייה במחיר גררה ביקורת נרחבת מצד משתמשים, בעיקר בקרב עסקים קטנים ובינוניים שנאלצים להתמודד עם עלויות תפעול גבוהות יותר. משתמשים רבים פנו לרשתות החברתיות, כמו Threads, כדי להביע את אכזבתם ולדרוש הסברים מהחברה.
בתגובה לביקורת, Canva ניסתה להצדיק את ההעלאה בטענה שהמחיר החדש משקף את הערך המוגבר של השירות, בעקבות השדרוגים שבוצעו בפלטפורמה. החברה הדגישה שהכלים המתקדמים שהיא מציעה נועדו לחסוך זמן ולשפר את איכות התוצרים של המשתמשים, וכי מדובר בהשקעה משתלמת בטווח הארוך. אך לא ברור אם ההסברים הללו יספקו את המנויים המאוכזבים, שחשים כי העלייה חורגת ממה שציפו לו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה