דיגיטל וטק

קאנבה מצטרפת למרוץ ה-AI: רוכשת את מחולל התמונות המוביל

קאנבה רוכשת את סטארט-אפ הבינה המלאכותית Leonardo.ai במטרה להרחיב את מערך הטכנולוגיות שלה. כל 120 עובדי Leonardo יצטרפו לקאנבה, תוך המשך פעילות עצמאית ופיתוח חדשני. איך זה ישפיע על משתמשי קאנבה?
רפאל בן זקרי | 
לוגו קאנבה Canva (צילום Shutterstock)
פלטפורמת העיצוב Canva מודיעה על רכישת Leonardo.ai, סטארט-אפ בתחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית המפעיל מחולל תמונות פופולרי. הרכישה מגיעה במטרה להרחיב את מערך הטכנולוגיות של Canva, בעוד שהתנאים הכספיים של העסקה לא נחשפו, מלבד ההודעה כי מדובר בשילוב של מזומן ומניות
במסגרת הרגישה, כל 120 עובדי Leonardo.ai יצטרפו ל-Canva, כולל הצוות הניהולי. החברה תמשיך לפעול באופן עצמאי עם דגש על חדשנות מהירה ומחקר ופיתוח, תוך שימוש במשאבי Canva. המטרה היא לסייע ל-Leonardo.ai לפתח את הפלטפורמה ולהעמיק את צמיחת המשתמשים עם ההשקעה, כולל הרחבת עסקי ה-API והשקעה במודלי בסיס.
Leonardo.ai, שנוסדה ב-2022, התמקדה בתחילה ביצירת עיצובים למשחקי וידאו, אך הרחיבה את הפלטפורמה לתחומים נוספים כמו אופנה, פרסום ואדריכלות.
Canva כבר השקיעה בכלים מבוססי AI מאז דצמבר 2022, כשהציגה את Magic Write, המסייע לכתיבת תוכן. כעת, עם הרכישה, Canva מתכננת לשלב את הטכנולוגיות של Leonardo.ai במערך Magic Studio שלה, וליצור כלים חזקים יותר ויכולות AI חדשות שיניבו אפשרויות חדשות למשתמשים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה