דיגיטל וטק

משתמשי אנדרואיד? ה-AI של גוגל בדרך לרכב שלכם

גוגל ממשיכה לעבוד על שדרוגים לפלטפורמת Android Auto, והפעם מתמקדת בשילוב טכנולוגיות AI ישירות למערכת המדיה ברכב שלכם. הדיווחים האחרונים רומזים על שיפורים משמעותיים, אך השאלה הגדולה נותרת - מתי נוכל לראות את כל זה בפעולה ברכב שלנו?
רפאל בן זקרי |  2
Android Auto גוגל (צילום Shutterstock)
גוגל ממשיכה לשדרג את פלטפורמת המולטימדיה לרכבים, Android Auto, ומתמקדת בשדרוגים שמאפשרים שליטה מתקדמת במערכת המדיה ברכב. בין החידושים הצפויים שיגיעו בקרוב נמצא שילוב שליטה ברדיו באמצעות ה-Android Auto ותמיכה חדשה בעוזר האישי מבוסס הבינה המלאכותית, ה-Gemini Live.
כבר בחודש יולי דווח כי גוגל עובדת על האפשרות לשלוט ברדיו של הרכב ישירות דרך ה-Android Auto. מאז, החברה המשיכה לפתח את הפונקציונליות הזו, כשהגרסה 12.7 של Android Auto רומזת על הוספת תחנות רדיו מועדפות דרך אפליקציה, וגרסצ בטא 12.8 מוסיפה מידע על שימוש במדיה מקומית ברכב דרך המערכת. למרות שהפיצ'רים הללו עדיין לא הושקו, העדכונים האחרונים כוללים גם אייקונים חדשים לשימוש ברדיו ובמדיה המקומית, מה שמראה על כוונה להרחיב את אפשרויות השליטה במערכת המדיה ברכב.
בנוסף, גוגל מכינה תמיכה ב-Gemini Live עבור פלטפורמת הרכב שלה. מדובר בעוזר אישי קולי מבוסס בינה מלאכותית שהשיקה לאחרונה גוגל. נתונים חדשים שנמצאו בקוד התוכנה מתייחסים ל-Gemini וליכולת "להתחיל שיחה" דרך המערכת. הפונקציה הזו, שהופיעה לראשונה עם השקת סדרת Pixel 9, מתחילה להתרחב למשתמשי אנדרואיד באנגלית בתוכנית Gemini Advanced.
השלב הבא עבור גוגל יהיה לשלב את השדרוגים הללו באופן פעיל ב-Android Auto, אך מועד ההשקה עדיין אינו ידוע. לאור הבעיות המתמשכות עם Google Assistant, נראה שגוגל פועלת לשדרוג המערכת באמצעות הטמעת Gemini Live ושיפור חוויית המשתמש הכללית.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה לגוגל
    המבין 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד עכשיו לא הצליחו לבצע פקודות קוליות בעברית מה כל כך קשה זה היה והסירו את זה???
    סגור
  • 1.
    הכי חשוב מתי יהיה עברית כל השאר לא מעניין
    מומו 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שיתרכזו במה שחשוב עברית
    סגור