דיגיטל וטק

גרמין מציגה בישראל: סדרת השעונים החדשה לספורטאים

סדרת Fenix 8 החדשה של GARMIN מגיעה עם פיצ'רים מתקדמים כמו שיחות ושליטה קולית מהשעון, ניווט GPS מדויק, ותמיכה מלאה באפליקציות מוזיקה ותשלומים. כמה יעלה התענוג החדשני הזה? כל הפרטים על ההשקה הטריה בישראל
רפאל בן זקרי | 
Garmin Fenix 8 (צילום Garmin)
יצרנית שעוני הספורט GARMIN השיקה השבוע בישראל את סדרת שעוני Fenix 8 החדשה, המיועדת לספורטאים והרפתקנים, ומציעה חידושים בתחום הכושר, הניווט והבריאות, כולל אפשרות לביצוע שיחות ושליטה קולית ישירות מהשעון בעזרת רמקול ומיקרופון מובנה.
סדרת Fenix 8 כוללת שני דגמי תצוגה – AMOLED בהירה וגרסה סולארית עם מסך MIP, המציעים עד 29 ו-48 ימי סוללה בהתאמה. השעונים עמידים במים עד 100 מטר, כוללים עדשות ספיר עמידות לשריטות, מסגרות טיטניום עמידות במיוחד, ופיצ'רים חדשים כמו פנס LED מובנה. כל דגם עומד בתקני עמידות מחמירים, כולל אלו של צבא ארה"ב.
"השעונים החדשים מספקים יכולות מתקדמות לספורטאים ופעילים בשטח, כולל ניווט GPS מדויק, חיישנים מתקדמים כמו מצפן תלת-צירי ומד גובה ברומטרי, ותוכניות אימון מותאמות אישית," נמסר מ-GARMIN. בנוסף, המכשירים תומכים באפליקציות מוזיקה פופולריות כמו Spotify ותשלומים אלחוטיים דרך Garmin Pay.
סדרת Fenix 8 ממשיכה להרחיב את יכולותיה בעולם הכושר והבריאות עם ניטור מתקדם של מדדים חיוניים כמו קצב הלב ורמת החמצן בדם, ומעקב שינה מותאם אישית. השעונים זמינים בישראל כבר עכשיו אצל המשווקים הרשמיים ובאתר רונלייט, ומחירם נע בין 4,599 ל-5,999 ש"ח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה