דיגיטל וטק

ענקית התקשורת קרסה: אלפי לקוחות נותרו במצב חירום

לאחר שעות של דיווחים על בעיות שירות וניתוקים, AT&T הצליחה לפתור את התקלה שהשאירה אלפי לקוחות מנותקים מרשת הסלולר. החברה מבקשת את סבלנות הלקוחות ומתנצלת על אי הנוחות. מה גרם לתקלה?
רפאל בן זקרי | 
לוגו איי טי אנד טי (צילום Shutterstock)
​ענקית התקשורת האמריקנית AT&T התמודדה ביממה האחרונה עם ניתוק לקוחות רבים מרשת הסלולר שלה, בעקבות תקלת תוכנה. התקלה, שגרמה לכך שהמשתמשים ראו את הסימן "SOS" במקום סמל הקליטה הרגיל, נפתרה לאחר מספר שעות, והחברה הודיעה שהשירותים חזרו לפעול כסדרם.
התקלה גררה עליה במספר הדיווחים על בעיות ברשת, שהחלו להצטבר לאחר השעה 4 אחר הצהריים (שעון מזרח ארה"ב) ונמשכו עד שעות הלילה המאוחרות של יום שלישי. לקוחות רבים פנו ישירות לחשבון התמיכה של AT&T ברשת החברתית X, ודיווחו על בעיות כמו מצב "SOS" או אובדן שירות.
דובר AT&T, ג'ים קימברלי, מסר ל-The Verge: "פתרנו בעיה בתוכנה שהפריעה למספר מוגבל של לקוחותינו להתחבר לרשת האלחוטית שלנו. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומודים ללקוחות על סבלנותם בזמן שעבדנו על פתרון הבעיה."
אירוע זה מתרחש יום אחד בלבד לאחר ש-AT&T הודיעה כי תשלם 950,000 דולר כדי ליישב חקירה של ה-FCC על תקלה בקו החירום 911 שהתרחשה באוגוסט 2023, וכן על רקע סכסוך עבודה עם איגוד עובדי התקשורת בדרום-מזרח ארה"ב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה