דיגיטל וטק

עזיבה מפתיעה באפל: זה סגן הנשיא שפורש לאחר שני עשורים

מאט פישר, סגן נשיא חנות האפליקציות של אפל, הודיע על פרישתו אחרי למעלה משני עשורים בחברה, לאור שינויים ארגוניים ואתגרים חדשים הממתינים לאפל, המציבים את חנות האפליקציות בפני עידן חדש. מי ייכנס לנעליו של פישר?
רפאל בן זקרי | 
אפל דמות (צילום Shutterstock)
סגן נשיא חנות האפליקציות של אפל, מאט פישר, הודיע כי יעזוב את החברה באוקטובר הקרוב, לאחר 21 שנות עבודה. עזיבתו מגיעה במקביל לשינויים ארגוניים בחברה, בהם מפוצלת קבוצת חנות האפליקציות לשני צוותים נפרדים, כחלק מהסתגלות למדיניות המשתנה של חנות האפליקציות ברחבי העולם, ביוזמתו של פיל שילר, סגן נשיא בכיר בחברה.
פישר, שכיהן בתפקידו הנוכחי מאז 2010, כתב במייל לעובדי החברה כי חשב על עזיבתו זמן רב, וכעת, לאור הארגון מחדש, זהו הרגע המתאים להעביר את השרביט לשני מנהיגים מצטיינים בצוותו. לאחר עזיבתו, יובל הצוות לפיצול, כאשר קרסון אוליבר, עובד ותיק באפל, יוביל את צוות חנות האפליקציות, ואן תאי, מנהלת מוצר בחנות האפליקציות, תוביל את הצוות האחראי על הפצת אפליקציות אלטרנטיבית.
שינויים אלה מגיעים במקביל לאתגרים והזדמנויות חדשים שעומדים בפני חנות האפליקציות. עזיבתו של מאט פישר וסבב השינויים הארגוניים באפל מסמנים עידן חדש עבור חנות האפליקציות, כאשר החברה מתאימה את עצמה לתנאים רגולטוריים מורכבים יותר ודרישות השוק המתפתחות. עם כניסתם של מנהיגים חדשים להובלת הצוותים, אפל שואפת להמשיך ולשמור על עמדתה כמובילה בתחום, תוך גמישות והסתגלות לשינויים המתמידים בעולם הטכנולוגיה והמדיה הדיגיטלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה