דיגיטל וטק

אובר מגייסת את הבכירה שפוטרה מטסלה: האם תצליח לעמוד ביעד?

אובר מצטרפת למרוץ התחבורה הירוקה עם גיוס מפתיע של ראש תחום הטעינה בטסלה, שפוטרה לאחרונה מהחברה של מאסק יחד עם מאות עובדים. האם השילוב בין ניסיונה של והמשאבים של אובר יביא למהפכה חשמלית בצי הרכבים?
רפאל בן זקרי | 
אובר (צילום רישיון חופשי unsplash)
שירות ההסעות האמריקני אובר ממשיך לחזק את מאמציו בתחום התחבורה הירוקה, ובצעד משמעותי גייס את רבקה טינוצ'י, לשעבר ראש תחום הטעינה בטסלה. טינוצ'י, שפוטרה במפתיע מטסלה לפני כמה חודשים יחד עם צוות של 500 עובדים, הייתה אחראית על פריסת תשתיות הטעינה המהירה של החברה. כעת, היא תוביל את פרויקט החשמול של צי הרכבים של אובר, במטרה להפוך את כל צי הרכבים לחשמלי עד שנת 2040.
אובר משקיעה בתמריצים לנהגים שיעברו לרכבים חשמליים ובפיתוח תחנות טעינה ייעודיות, כחלק ממהלך רחב היקף להפחתת פליטות ולהתאמת השירות לעידן החדש של תחבורה ירוקה. החברה מבינה שכדי לעמוד ביעדים השאפתניים שהציבה, היא תצטרך להרחיב את תשתיות הטעינה לאזורים נוספים בארצות הברית ובעולם, ולוודא שנהגיה ייהנו מגישה נוחה לטעינת רכבים חשמליים. במסגרת המאמצים, אובר משתפת פעולה עם חברות כמו Revel בניו יורק, שמסייעת בפריסת תשתיות טעינה ברחבי העיר. השותפות עם Revel, שגם היא גייסה עובדים שפוטרו מטסלה, היא חלק מתוכנית מקיפה להבטחת הצלחת המהלך למעבר לרכבים חשמליים בשוק העירוני.
המעבר של טינוצ'י מטסלה לאובר מהווה חיזוק משמעותי למאמצי החברה להוביל את תחום התחבורה הירוקה, והשילוב בין הניסיון שלה והמשאבים של אובר עשוי להביא לשינויים ניכרים בשוק התחבורה העולמי בעשור הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה