דיגיטל וטק

השדרוג שימנע ספאם? זה הפיצ'ר שווטסאפ בוחנת כעת

אפליקציית המסרים המידיים בוחנת פיצ'ר חדש בגרסת הבטא שיאפשר למשתמשים לבחור שם משתמש אישי, ועם זאת ימנע משולחים לא מוכרים לשלוח לכם הודעות ספאם לא רצויות, ובכך להגביר את בטיחות המשתמשים ואת חוויית השימוש באפליקציה. מתי הפיצ'ר יהיה זמין לכולם?
רפאל בן זקרי | 
וואטסאפ (צילום Shutterstock)
וואטסאפ ממשיכה לעבוד על שדרוג האפליקציה, עם מגוון שדרוגים ופיצ'רים חדשים שהיא בודקת בגרסאות הבטא שהיא משחררת. כעת, מתברר כי החברה עובדת על פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשים לבחור שם משתמש אישי, כאשר גרסת הבטא האחרונה לאנדרואיד מוסיפה לכך טוויסט מעניין בתחום הפרטיות. כעת, לצד בחירת שם המשתמש, ניתן להגדיר קוד PIN שמונע מאנשים שלא תקשרתם איתם בעבר לשלוח לכם הודעות רק על סמך שם המשתמש.
פיצ'ר זה נראה כצעד חשוב במאבק נגד ספאם, שהוא בעיה מתמשכת בווטסאפ. קוד ה-PIN, שיהיה מורכב לפחות מארבע ספרות, ידרוש ממי שרוצה לשלוח לכם הודעה להכיר גם את שם המשתמש וגם את ה-PIN שלכם, מה שיכול להפחית משמעותית את כמות ההודעות הלא רצויות.
לצד זאת, השיחות עם אנשים שכבר קיימתם איתם אינטראקציה יימשכו כרגיל, בלי שינוי כלשהו. עם זאת, עדיין לא ברור מתי הפיצ'ר החדש או התמיכה ב-PIN יצאו מגרסת הבטא ויהיו זמינים לכולם, אך בהתחשב בזמני הפיתוח הרגילים של ווטסאפ, ייתכן שהם לא יושקו לפני סוף השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה