דיגיטל וטק

מיקרוסופט חוסמת: מי לא יוכל לשדרג לווינדוס 11?

מיקרוסופט חסמה את הטריק שאיפשר התקנת Windows 11 על מחשבים שלא עמדו בדרישות החומרה. עם העדכון האחרון, מחשבים ישנים יתקשו לשדרג למערכת ההפעלה החדשה, והחברה מדגישה את חשיבות הדרישות הקפדניות להבטחת יציבות וביצועים. מה האפשרויות שנותרו למשתמשים?
רפאל בן זקרי | 
Windows 11 (צילום shutterstock)
אם אי פעם ניסיתם להתקין את Windows 11 על מחשב שלא עומד בדרישות החומרה, ייתכן שנתקלתם בטריק שעקף את הבדיקות והצליח לבצע את ההתקנה בכל זאת. לצערם של רבים, מיקרוסופט חסמה את האפשרות הזו בעדכון האחרון שלה, מה שאומר שמחשבים ישנים שכבר לא עומדים בדרישות, יתקשו כעת לשדרג למערכת ההפעלה החדשה.
הטריק שהתבסס על שינוי בפרמטרים של קובץ ההתקנה, והפך את המחשב שלכם לשרת מדומה, לא יעבוד יותר בעקבות עדכון Build 27686 שהגיע לאחרונה למשתמשי גרסת Insider של Windows 11. למרות שהטריק עדיין פועל בגרסה הנוכחית של Windows 11, נראה שבעתיד הקרוב גם זה ייחסם.
למרות שחסימה זו מאכזבת עבור מי שרצה לעדכן מחשב ישן, מיקרוסופט טוענת שהדרישות הקפדניות נועדו להבטיח יציבות וביצועים, ושעקיפתן עשויה לגרום לאי-תאימות ובעיות תפקוד. אם לא תעדכנו למערכת החדשה, תצטרכו להמשיך להשתמש ב-Windows 10 עד לתום התמיכה הרשמית באוקטובר 2025, אז תעמדו בפני ההחלטה: לשדרג את המחשב או לשלם עבור עדכוני אבטחה מורחבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה