דיגיטל וטק

המהלך המפתיע של Epic Games: חנות אפליקציות חינמית לאייפון?

Epic Games הפכה חנות אפליקציות אלטרנטיבית לחינמית עבור משתמשי אייפון, מה שמאפשר התקנה של אפליקציות מחוץ ל-App Store. איך המהלך הזה משנה את כללי המשחק עבור משתמשי iOS, ומה ההשלכות על עולם האפליקציות? כל הפרטים על החנות האלטרנטיבית החדשה
רפאל בן זקרי | 
פורטנייט (צילום Shutterstock)
AltStore PAL, חנות האפליקציות האלטרנטיבית למכשירי iOS, ובמרכזם האייפון, הפכה כעת לחינמית בעקבות מענק שקיבלה ממפתחת המשחקים Epic Games. עד כה, המשתמשים היו צריכים לשלם דמי מנוי שנתיים כדי להשתמש בחנות, אך כעת, המענק של Epic יכסה את דמי הטכנולוגיה הבסיסיים שאפל גובה, מה שמבטל את הצורך במנוי.
חנות האפליקציות AltStore הושקה במקור בשנת 2019 כדרך להתקין אפליקציות חיצוניות על מכשירי האייפון מבלי לעבור דרך ה-App Store, חנוות האפליקציות הרשמית של אפל. עם הזמן, החנות קיבלה חיזוק משמעותי בעקבות חקיקה שמטרתה לפקח על ההגבלים העסקיים באיחוד האירופי, וחייבה את אפל לאפשר במכשיריה חנויות אפליקציות צד שלישי.
במאבק בין Epic Games לאפל, שהחל בעקבות הסרת המשחק פורטנייט מה-App Store, הצליחה Epic Games לשנות את חוקי המשחק כאשר תמכה בחנויות אפליקציות אלטרנטיביות כמו AltStore. באירופה, החקיקה החדשה איפשרה ל-Epic לממן את AltStore PAL, מה שהופך אותה לחינמית עבור המשתמשים ומאפשר התקנת אפליקציות מחוץ ל-App Store.
כעת, בעקבות המענק, המשתמשים לא יצטרכו לשלם דמי מנוי שנתיים, והחנות תמשיך לפעול בחינם לכל המשתמשים. החברה גם הודיעה כי היא מתכננת להוקיר תודה למנויים הקיימים בעתיד, אך פרטים נוספים לגבי הדרך שבה תבחר לעשות זאת עדיין לא ידועים בשלב הזה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה