דיגיטל וטק

מעודד כישלון? זה הפרס שקיבלה האחראית לקריסת המחשבים העולמית

לאחר תקלת המחשוב העולמית שנגרמה על ידי עדכון תוכנה שלה, CrowdStrike לא מסתתרת מהביקורת והנשיא מייקל סנטונאס קיבל את פרס "הכישלון האפי ביותר". בנאום מפתיע וגלוי לב, הדגיש את חשיבות ההכרה בטעויות, אפילו בטקס מביך כמו ה-Pwnie Awards
רפאל בן זקרי | 
CrowdStrike (צילום Shutterstock)
לאחר שעדכון תוכנה שלה גרם לתקלה עולמית במערכות מחשוב רבות מסביב לעולם, CrowdStrike בחרה שלא לחמוק מהביקורת והודתה בטעות בפומבי. בטקס ה-Pwnie Awards שנערך בכנס Def Con, נשיא החברה, מייקל סנטונאס, עלה לבמה לקבל את הפרס על "הכישלון האפי ביותר". למרות שזו לא בדיוק סיבה לגאווה, סנטונאס הפתיע את כולם כשקיבל את הפרס בחיוך.
ה-Pwnie Awards הוא טקס שנתי שמתקיים במהלך כנסי אבטחת המידע הגדולים, ובו מוענקים פרסים בצורה הומוריסטית להישגים ולכישלונות הגדולים ביותר בתחום אבטחת הסייבר. המטרה היא להכיר גם בהצלחות המרשימות וגם בכשלים הבולטים של השנה. קטגוריית "הכישלון האפי ביותר" היא אחת מהקטגוריות הבולטות בטקס, שבה מוענק פרס לחברה או טכנולוגיה שחוו את הכישלון הבולט ביותר באותה שנה, בדרך כלל עם השפעות משמעותיות על התעשייה או על משתמשים רבים.
הטקס התקיים זמן קצר לאחר כנס Black Hat שבו CrowdStrike הציגה עצמה עם דוכן מרשים שחילק מרצ'נדייז. הדוכן שידר מסר של הערכה כלפי קהילת אבטחת הסייבר, והחברה הדגישה את החשיבות של לקיחת אחריות על טעויותיה. בנאום קבלת הפרס, סנטונאס הודה שהחברה "קיבלה את זה בצורה נוראית", והדגיש את הצורך להכיר בטעויות בדיוק כמו שמכירים בהצלחות.
הקהל באירוע נראה תומך ואפילו נלהב לנוכח הכנות של סנטונאס וההודאה בטעויות. סנטונאס ציין כי הוא מתכוון לקחת את הפרס למטה החברה ולהציג אותו במקום בולט, כהזמנה עבור ככל העובדים לזכור את חשיבות ההגנה על הלקוחות ואת הצורך לוודא שתקלה כזו לא תחזור על עצמה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה