דיגיטל וטק

טראמפ טוען: עצרת הענק של קמלה האריס זויפה באמצעות AI?

מאבקי הבחירות בארה"ב מתחממים: דונלד טראמפ טוען כי עצרת של קמלה האריס בדטרויט, בה השתתפו כ-15,000 איש, זויפה באמצעות בינה מלאכותית. הקמפיין של האריס הדף את ההאשמות הללו, אך השאלה נותרת – האם זהו עוד ניסיון של טראמפ להטעות, או סימן לעידן שבו כל דבר ניתן לזיוף?
רפאל בן זקרי |  1
דונלד טראמפ, קמלה האריס (צילום shutterstock)
לאחר הודעתו של הנשיא ג'ו ביידן כי לא יתמודד שוב מטעם המפלגה הדמוקרטית בבחירות הקרובות בארצות הברית, החלו להתפשט ברשתות החברתיות קונספירציות בין הצדדים המתמודדים כעת לנשיאות, ובעיקר נגד סגנית הנשיא, קמלה האריס. המתמודד הרפובליקני, דונלד טראמפ, פרסם ברשתות החברתיות טענה כי התמונות מהעצרת של האריס בדטרויט, בה נכחו אלפי אנשים, זויפו באמצעות בינה מלאכותית, וטען כי למעשה לא היה קהל באירוע.
באירוע שנערך בשבוע שעבר, התכנסו כ-15,000 אנשים בהאנגר של שדה התעופה בדטרויט, והאירוע הועבר בשידור חי ותועד על ידי כלי תקשורת רבים. טראמפ טען כי התמונות מהעצרת נוצרו באופן מלאכותי, ושלא היה קהל אמיתי במקום, אך עדויות של עיתונאים ותמונות שצולמו על ידי משתתפים הפריכו את הטענות הללו.
במקביל לטענותיו של טראמפ, הקמפיין של האריס דחה את ההאשמות על זיוף והדגיש את התמיכה הרחבה שלה היא זוכה באירועים ברחבי המדינה. בעוד טראמפ ממשיך להפיץ את טענותיו, האירוע בדטרויט מהווה דוגמה לאופן שבו השקרים הללו נחשפים ומופרכים על ידי עובדות וראיות מהשטח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל זויף , רק ביבי!!! רק ביבי!! רק ביבי! (ל"ת)
    מתי 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור