דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה אדירה למשתמשים: זה מה שיקרה מעכשיו להודעות

מעתה, אם הנמען הפעיל אישורי קריאה, תוכלו לראות אם הוא פתח את התמונה, ההודעה הקולית או הסרטון שמוגדרים לצפייה חד פעמית. תמונות וסרטונים שתשלחו לא יישמרו בתיקיית התמונות או בגלריה של הנמען. הנמען גם לא יוכל לצלם את המסך שבו מוצגת מדיה שהגדרתם לצפייה חד-פעמית.
מערכת ice |  1
אייפון וגלקסי (צילום shutterstock)
וואטסאפ בבשורה משמחת למיליארדי המשתמשים ברחבי העולם. כעת, ניתן לבצע שליחה של מדיה והודעות קוליות שמוגדרות לצפייה חד פעמית, זאת כדי להמנע מדליפה של מידע או שימוש במדיה שנשלחה כדי להזיק לכם.
כדי לשלוח תמונה, הודעה קולית או סרטון שמוגדרים לצפייה חד פעמית, תצטרכו לבחור באפשרות הזו בכל פעם מחדש. כיצד לשלוח ולפתוח מדיה שמוגדרת לצפייה חד-פעמית. אחרי שתשלחו תמונה, הודעה קולית או סרטון שמוגדרים לצפייה חד-פעמית, לא תוכלו לצפות בהם שוב.
אם הנמען הפעיל אישורי קריאה, תוכלו לראות אם הוא פתח את התמונה, ההודעה הקולית או הסרטון שמוגדרים לצפייה חד פעמית. תמונות וסרטונים שתשלחו לא יישמרו בתיקיית התמונות או בגלריה של הנמען. הנמען גם לא יוכל לצלם את המסך שבו מוצגת מדיה שהגדרתם לצפייה חד-פעמית.

וואטסאפ מפנה את תשומת לב המשתמשים: "אנחנו ממליצים לשלוח תמונות, הודעות קוליות או סרטונים שמוגדרים לצפייה חד פעמית רק לאנשים שאתם סומכים עליהם. זכרו, אפשר לשמור את המדיה או ההודעות הקוליות שלכם גם בדרכים אחרות. לדוגמה, נמענים יכולים לצלם או להקליט מדיה שהגדרתם לצפייה חד פעמית באמצעות מצלמה או מכשיר אחר, לפני שהם נעלמים".
ייתכן שמדיה מוצפנת תאוחסן בשרתים של WhatsApp למשך מספר שבועות אחרי שליחתה. אם נמען בוחר לדווח על מדיה או על הודעות קוליות שמוגדרות לצפייה חד-פעמית, הן יועברו ל-WhatsApp. מידע על שימוש בטוח ב-WhatsApp אם לכם או לנמען יש מכשיר Android, תוכלו להקליט הודעה קולית ושמע של הודעה לשמיעה חד פעמית באמצעות מקליט המסך המקומי.
מידע על קבלת מדיה והודעות קוליות שמוגדרות לצפייה חד פעמיתאם קיבלתם תמונה, הודעה קולית או סרטון שמוגדרים לצפייה חד פעמית, אתם צריכים לפתוח אותם בתוך 14 ימים. אחרת, התוקף שלהם יפוג בצ'אט. אם האפשרות של מדיה לצפייה חד פעמית מופעלת, אי אפשר להעביר, לשמור, לסמן בכוכב ולשתף תמונות, הודעות קוליות וסרטונים ששולחים או מקבלים.
אפשר לשחזר מהגיבויים מדיה והודעות קוליות שמוגדרות לצפייה חד פעמית רק אם במועד הגיבוי לא פתחתם עדיין את ההודעה. אם פתחתם את התמונה, ההודעה הקולית או הסרטון, הם לא ייכללו בגיבוי ולא תוכלו לשחזר אותם. לא תוכלו לצלם את המסך שבו מוצגת מדיה לצפייה חד-פעמית שקיבלתם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יוכל לצלם עם טלפון נוסף (ל"ת)
    קול 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור